Tv-Kort med compesit out
Fra : Skirk

Dato : 27-10-02 16:47

Hej

Jeg har et graffikort men jeg skal have et pci kort med compesit out så jeg
fx kan se film på mit TV fra min computer men jeg kan sku ikke finde nogle.
Er det kun graffikort der har det ?

det håber jeg ikke da jeg ikke har behov for det.

Men hvis der findes nogle skal billedkvaliteten på kortet selvfølgelig være
rimelig :)

MVH

SKIRK

Fra : Rune Friis Jørgensen

Dato : 29-10-02 01:32

Må jeg anbefale at få et kort med SVHS-udgang hvis ellers dit fjernsyn har
sådan en indgang.
Og hvis ikke, så brug en scart-converter hvis du ellers har et ledigt
scart-stik i fjernsynet.
SVHS er klart bedre end Composite.

Og nu jeg er igang med at bruge dine penge, så vil jeg anbefale at du ofrer
marginalt mere og skifter dit grafikkort ud. Du kan købe GeForce4 kort med
tv-out (SVHS) for 641 kr. (Creative Labs 3D Blaster GeForce4 MX420 TV-Out)

Alternativt ville jeg anbefale et ATI baseret kort, da de giver nogle meget
flotte billeder på TV.

Rune