TV-kort
Fra : Martin Berentzen

Dato : 27-10-02 15:40

HEJ!

Jeg skal bruge et godt Tv-kort som også indeholder en radio-del. Kvaliteten
skal være i top, men jeg har ikke brug for videoredigering osv...
anbefalinger modtages med kyshånd....

Martin

Fra : Robert Jensen

Dato : 27-10-02 15:47

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
Kvaliteten
> skal være i top, men jeg har ikke brug for videoredigering osv...

ved ikke om det er godt men så lige tidligere at elgiganten eller electric
city havde et til salg for 500 kr.
måske et kig værk

mvh

robert

Fra : Ole

Dato : 28-10-02 20:48

Jeg kan varmt anbefale Pinaccle proTV, det har også radio, og en ganske god
tv del + det er let at betjene....... og med fjernbetjening

/Ole

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3dbbfae2$0$11456$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...