HP Laserjet 1100 i XP
Fra : Henning Hansen

Dato : 27-10-02 14:56

Hej

Jeg har et problem med min laserjet 1100 i Xp, den virker ikke,
problemmet er, at den melder at der ingen papir er i printeren, og der
er papir i printeren.

Jeg har ikke kunne få den til at virke i XP, jeg har prøvet med XP
egne driver, med HP driver, med genric driver, med samme resultat
ingen papir i printer, men den virker under Win Me på samme computer,
så printer, port og kabel er i orden.

Jeg har søgt på google, og prøvet de råd jeg udmiddelbart har kunne
finde der uden held.

Mvh.
Henning

Fra : Wass Up

Dato : 27-10-02 15:22

>kabel er i orden.

Så godt du skrev kablet er i orden. Men prøv et andet kabel eller check dine
LPT instillinger i bios/WinXP
"Intet papir" er den fejl man for når kommunikationen ikke er "helt" i orden

Fra : Henning Hansen

Dato : 27-10-02 16:06

On Sun, 27 Oct 2002 15:22:12 +0100, "Wass Up" <Satanc@softhome.net>
wrote:

>Så godt du skrev kablet er i orden. Men prøv et andet kabel eller check dine
>LPT instillinger i bios/WinXP
>"Intet papir" er den fejl man for når kommunikationen ikke er "helt" i orden

Tak for hjælpen, det var kabel det var gal med, så problemmet er løst.

Men jeg fatter ikke, at den kunne virke med det gamle kabel under Win
Me, men ikke under XP, det må vist stå hen i det uvisse.

Mvh.
Henning