ps2 keyboard attrap ?????
Fra : Jacob Christensen

Dato : 27-10-02 13:26

jeg har installeret en server og den vil sku ikke starte op uden keyboard
tilsluttet

jeg har på nogle bios opsætninger set , at det var muligt atr disable
keyboardet men det er det ikke her

er der nogle der vd hvordan jeg laver en attrap, da jeg ved at det kan lade
sig gøre

på forhånd tak

vh jacob

Fra : Villy Jensen

Dato : 27-10-02 14:55

> [...]
> keyboardet men det er det ikke her
>
> er der nogle der vd hvordan jeg laver en attrap, da jeg ved at det kan

Du kan købe en tastaturemulator hos Danbit
http://www.danbit.dk/kat2002/1705.phtml

Men det vil ALTID være billigere blot at montere et 'skod-klaver' i stedet.

Du kan evt. demontere tastaturledning samt PCB fra et 'kaputtastatur' og
bruge det direkte!

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Jacob Christensen

Dato : 27-10-02 15:08

tak for svaret

det var sku godt nok en dyr dims, man kan købe en swicth er kan det samme
for mindre.

jeg havde forstillet mig en løsning med et stik og en modstand og så var det
det men nej......

jeg finder plads til et tastatur, selv om det er en klodset løsning