streger på skræm ???
Fra : Robert Jensen

Dato : 27-10-02 13:17

Har lige lånt en skærm af en kammerat som jeg overvejer at købe.

efter at have siddet et stykke tid ved den har jeg opdaget 2 små streger der
går vandret hen over skærmen henholdsvis 20% nede af skærmen og 20 % fra
skærmens bund.

det er pisse irreterende at kigge på efter jeg opdagede dem

hvad er jeres dom...........er det en fejl i skrærmen, eller er billedrøret
ved at gå, eller hva ???
har ikke fået snakket med ham om det endnu, men er næste 100 % sikker på at
det ikke er noget der har været der før....derfor kan det evt være mit
grafikkort ???

på forhånd tak.

Robert Jensen

Fra : Jan Johansson

Dato : 27-10-02 13:44

Det er en triniton skærm. Der skal være de streger.

Men hvis det irreterer dig så meget så køb en anden skærm.

Jan Johansson
Kasserer & Teknisk konsulent
EDUCARE Philippines

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:apglfs$hng$1@sunsite.dk...

Fra : Robert Jensen

Dato : 27-10-02 13:50

"Jan Johansson" <thunder@get2net.dk> wrote in message
> Det er en triniton skærm. Der skal være de streger.
>
> Men hvis det irreterer dig så meget så køb en anden skærm.
>
> --
er det det ????
mærket er : fujitsu ergopro x174
der står intet om triniton....er du sikker ?

mvh

Robert

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 27-10-02 15:41

> er det det ????
Ja

Mvh Mark

Fra : Robert Jensen

Dato : 27-10-02 15:46

"Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> wrote in message
> Ja
>
> Mvh Mark

hmm jamen så tak for svarene.

da denne her skræm kan klare en 85 hz i 1280 x 1024 modsat min gamle der kun
kunne 60 hz (dog uden streger *S*) vælger jeg nok at beholde denne her.

endnu en gang tak for hjælpen

mvh

Robert

Fra : Villy Jensen

Dato : 27-10-02 17:18

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:apgu75$40p$1@sunsite.dk...

> [...]
kun
> kunne 60 hz (dog uden streger *S*) vælger jeg nok at beholde denne her.

Klog beslutning.
'Om en uge har du fortrængt stregerne', og så ser du den kun på anfordring

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Robert Jensen

Dato : 27-10-02 17:43

> Klog beslutning.
> 'Om en uge har du fortrængt stregerne', og så ser du den kun på anfordring
>

> Mvh Villy
> http://hjem.get2net.dk/villy

det håber jeg.

er der nogle af jer der ved hvorfor der er de streger ????

mvh

Robert

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-10-02 23:01

Robert Jensen wrote:

> det håber jeg.
>
> er der nogle af jer der ved hvorfor der er de streger ????

Søg på Trinitron+horizontal lines eller noget, så skal du nok finde ud af et
eller andet.

-Sune

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 28-10-02 17:11

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> wrote in message

Det er vist til at holde maskerne, således at skærmen bliver helt flad, dog
kan man gå andre modller f.eks. LG som også er flade men ikke har de linjer.

/Jean