tip til værktøjslinjen i Internet Explorer
Fra : Jacob

Dato : 27-10-02 11:54

Jeg har tidligere skrevet et indlæg her i gruppen hvor jeg spurgte efter
hjælp til at ændre værktøjslinjen. Jeg spurgte efter hvordan man kunne lave
nogle knapper til de mest brugte sider. Jeg har nu selv fundet en løsning.

Jeg vil lige starte med at vise et billede så i kan se hvad jeg mener. Kig
oppe i højre hjørne www.friserverplads.dk/Jacob%20XP/nye%20knapper.JPG

Bare gå op i Vis -> Værktøjslinjer -> vælg hyperlinks og flyt dem en smule
op. Så er det bare at tilføje de hjemmesider i bruger mest til Hyperlinks i
jeres Foretrukne.

Det kan anbefales at lave en mappe med ikoner hvor i så gemmer dem. Hvis i
ønsker a bruge de favicons der er til de forskellige sider kan de findes her
C:\Documents and Settings\navn\Lokale indstillinger\Temporary (kig efter
favicon.ico )

Jeg skal nok prøve på at svare på evt. spørgsmål

--
Jacob

Fra : R.S.

Dato : 27-10-02 13:29

Jacob wrote:

> Jeg vil lige starte med at vise et billede så i kan se hvad jeg
> mener. Kig oppe i højre hjørne
> www.friserverplads.dk/Jacob%20XP/nye%20knapper.JPG

OK men jeg kan på to forskellige computere ikke få adgang på grund af
manglende autorisation til at se siden

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Jacob

Dato : 27-10-02 13:47

R.S. wrote:

> OK men jeg kan på to forskellige computere ikke få adgang på grund af
> manglende autorisation til at se siden

Det forstår jeg ikke, jeg ikke tidligere haft problemer med friserverplads.
Jeg sender lige billedet til dk.binaer

Jeg kan dog se at du bruger Sunsite så hvis du ikke kan få fat i den kan
jeg godt sende den til din mailbox

--
Jacob

Fra : R.S.

Dato : 27-10-02 14:16

Jacob wrote:

> [...]
> friserverplads. Jeg sender lige billedet til dk.binaer
>
> Jeg kan dog se at du bruger Sunsite så hvis du ikke kan få fat i den

Jeg bruger normalt tdc, men den virker slet ikke, derfor er jeg p.t. på
sunsite.

Jeg kan heller ikke hente

Der siges blot at meddelelsen ikke længere findes på serveren

Du må gerne prøve at sende den til mig pr. mail

Fra : R.S.

Dato : 27-10-02 14:19

R.S. wrote:

> Jeg bruger normalt tdc, men den virker slet ikke, derfor er jeg p.t.
> på sunsite.
>
> Jeg kan heller ikke hente

> Der siges blot at meddelelsen ikke længere findes på serveren

Det lykkedes mig nu at se den via TDC
Tak