Sløv pc
Fra : Jesper Kyhn

Dato : 27-10-02 11:35

Min Pc kører enormt sløvt efter at jeg havde installeret Win XP Service Pack
1(opdatering) Før jeg installerede det var den også sløv men ikke så meget
som nu... Det er en Medion 2000+ XP med 512 ddr-ram.... Er der nogle der har
en forklaring på det....??? Min Harddisks lysdiode lyser og så rigmelig tit,
men jeg har næsten lige fået den skiftet ud da den anden røg sig en tur..
Min pc er ca. 4 måneder gammel.. Kan der være tale om en opsætning der ikke
er som den skal være eller noget i den stil????

Jesper

Fra : LA2

Dato : 27-10-02 15:28

"Jesper Kyhn" <Jesper.kyhn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jesper
>
> Min Pc er også blevet sløv efter SP1, troede det bare var mig.
Er der nogen med en forklaring?
LA2

Fra : pawlak

Dato : 30-04-03 12:30

"Jesper Kyhn" skrev d. 27-10-02 11:35 dette indlæg :
> [...]
>
> Jesper
>
> I kan evt. hente den nye service pack 1a. Den har løst mange af de
tidligere problemer. ellers kan i også lige tjekke clock frekvensen inde
i biosen. bare lige for at tjekke at den ikke er stillet for lavt.

http://www.kandu.dk/