Atomic Kitten
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-10-02 10:36

Iiiiihhhhhh sidder og er så spændt - inden for den næste ½ time, kommer
Louise & Jakob med Atomic. *S*
Jeps i dag er det dagen - håber sådan at det går godt med Neo, Dixie &
Atomic.

Skriver mere i løbet af dagen

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 27-10-02 11:21

Hejsa Joan

Held og lykke med missen. Jeg var der da de blev født og har ohså set dem et
par gange siden da. Søde misser, Glæd dig, og hils Louise

Hilsen Sanne

http://www.silver-heart.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-10-02 15:11

Det går faktisk over alt forventning - ja jeg er temmelig overrasket

Jeg havde regnet med at det var Neo, som ville være den sure og bissede. Men
han tager det sørme super. Han og Atomic har delt lidt babycat
Kun et par hvæs er det blevet til fra hans side *S* Og han er meget rolig -
utroligt nysgerrig efter den bette.

Dixie som jeg havde regnet med ville være den blide - orv hun har taget
r.... på mig. Hun er bare så sur. Hun knurre og hvæser, hver gang Atomic
forsøger at komme hen til hende. Sidder bare bag en højtaler og skumler. Men
det er kun lyde - ingen riven eller så ud *S*

Atomic tusser bare rundt og er ligeglad med den sure gimpe *G* Knokler rundt
med legetøjet og finder sig de gode sovepladser. Foreløbigt er sofaen blevet
indtaget (sammen med Jakob *LOL*) og nu er det en af stolene, som bliver
afprøvet af Atomic
Den lille bebs er bare så nuser

Altså en god start indtil nu - håber snart at Dixie tør op *S* Lige nu er
hun ved at undersøge hele hytten, for nu sover Atomic jo

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 27-10-02 22:58

> [...]
Men
> det er kun lyde - ingen riven eller så ud *S*

*hi hi* Der kan man bare se
Det ender med, at hun ligger og putter med Neo, og du er nødt til også at få
en lille dreng til Dixie *g*

> [...]
>
> Altså en god start indtil nu - håber snart at Dixie tør op *S* Lige nu er
> hun ved at undersøge hele hytten, for nu sover Atomic jo

Det er dejligt at høre, det går så godt med sammenføringen Man bliver jo
helt misundelig og længes efter at ha' en killing i huset igen *suk*

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 27-10-02 23:13

Joan Frederiksen skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Foreløbigt er sofaen blevet indtaget (sammen med Jakob *LOL*)

Tak for det tip - så kan jeg nå at rydde sofaen for puder inden fredag

>og nu er det en af stolene, som bliver afprøvet af Atomic
>Den lille bebs er bare så nuser

Ja! Min mand er iøvrigt helt enig. Da jeg ønskede hans uforbeholdne
mening om Anakin konstaterede han tørt "Jeg vil hellere have den
anden" - og dermed mente han selvfølgelig Atomic, der havde brilleret
ved at være den eneste der tonsede rundt og hoppede som en bold.

Men han bliver nu nok ganske glad for at få en lille dreng i huset -
når først Anakin er vågen er jeg sikker på at han hvad terror-tempo
angår kan hamle op med søsterbarnet.

>Altså en god start indtil nu - håber snart at Dixie tør op *S* Lige nu er
>hun ved at undersøge hele hytten, for nu sover Atomic jo

Jeg er *meget* misundelig. Der er sørme længe til fredag.
Eller det vil sige: Det er der faktisk ikke, når man tænker på alle de
ting jeg skal nå at lave og købe ind inden!

Stina H. Diderichsen

Fra : Kate

Dato : 27-10-02 23:58

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in

> [...]
> gang Atomic forsøger at komme hen til hende. Sidder bare bag en
> højtaler og skumler. Men det er kun lyde - ingen riven eller så ud

Det er altså underligt med de katte. Da jeg købte Lante regnede jeg
også bestemt med at Sofie ville blive arrig og Johan ville tage det med
ophøjet ro. Det var nærmest omvendt. Ikke at Sofie tog det med ophøjet
ro, men hun tog det virkeligt pænt og Johan kunne ikke udstå Lante i
starten. Den første ugestid eller sådan noget overfaldt han Lante hvis
han ku' komme afsted med det.

Mange tillykker med Atomic. Det lyder som om hun nok skal indgå i
familien hurtigt, sikkert ligesom Mowgli som stort set bare vadede ind
og boede her.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Birgitte

Dato : 28-10-02 09:11

Hej Joan
Et stort tillykke med Atomic, det bliver skønt med en NFO i huset
Louise kom på på besøg hos mig, lige efter hun havde været hos dig, hun
fortalte mig godt historien, om hvordan Atomic havde invadere dit hus.
Det er så skønt at få ny kat, skønnere at få en der ingen problemer giver.
Missetanker fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
By DK. True Trust