Chok -- pris på blæk patro
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 27-10-02 04:19

OK jeg skulle bage bruge en eller anden farve printer for at skrive arbejdes
skema ud og her brug jeg faver for at ilustere hviket job man skal udføre
...... så kravne var ikke så store ....
Brusen ..... en pose chips, noget kød og aftens mad til ungen og så lige en
dum printer på toppen til 299 kr(lexmark Z23)

Jeg tjækker lige hvad en ny patron koster ...285 ... plus porto = 320...
jammen for fanden da ... skal jeg bare køben printer med hver gang jeg er
ude at købe mad ???

Kom lige men en konentar eller 2

--
Hilsen Kai

(fremtids hjemme side .... WWW.ABOU.DK)

Fra : Martin S.

Dato : 27-10-02 08:21

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jammen for fanden da ... skal jeg bare køben printer med hver gang jeg er

ja, sådan ligger landet. Men prøv evt. www.refillshoppen.dk , der har de
refill-kits til din patron for omkring 100.
Det er jo altid et forsøg værd :D

Martin

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-10-02 09:25

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> wrote in message
> jammen for fanden da ... skal jeg bare køben printer med hver gang jeg er
> ude at købe mad ???

De patroner der sidder i når man køber printeren rummer sjældent lige så
meget som dem man skifter ud med...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Martin K

Dato : 27-10-02 09:28

Kai L J Rasmussen wrote:
> Kom lige men en konentar eller 2

Jeg har oplevet dette masser af gange, og er nu nået til den erkendelse, at
det eneste jeg åbenbart kan holde ud, er en laserprinter. Lidt dyrere i
indkøb, men du skal slet ikke skifte patroner så tit. Og i s/h er der intet
det slår en laser...

--
Martin K

Fra : Peder Porse

Dato : 27-10-02 10:11

Kai L J Rasmussen wrote:
> [...]
> jammen for fanden da ... skal jeg bare køben printer med hver gang jeg er

Købte en af samme slags --også i Brugsen..og der fulgte end ikke kabler
og farvepatron med..kun sort. Synes, de strammer den...

Men en Ok printer hvis man kun undtagelsesvist laver noget i farver...

En sort laserprinter er at foretrække til det meste.
pp

--
Peder Porse
Boesvej 2, Svejstrup Enge

Fra : Leony

Dato : 27-10-02 12:15

> [...]

> jammen for fanden da ... skal jeg bare køben printer med hver gang jeg er

Du får printeren billigt, måske bliver den oven i købet solgt med et lille
tab.
Dette vindes ind på blækpatronerne som du jo er nødt til at købe.

Oftest kan det ikke betale sig at købe en billig printer, da de er alt for
dyre i blæk.
En printer til ~1000 kr vil være langt mere økonomisk + at den ofte vil
levere et mærkbart (skal nok være sebart) bedre print.
9 ud af 10 gange får man jo desværre hvad man betaler for.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Preben Andersen

Dato : 27-10-02 13:19

> [...]
> jammen for fanden da ... skal jeg bare køben printer med hver gang jeg er

Og så fulgte der sikkert ikke en sort patron med. Den koster ca. kr. 260,-.
I øvrigt en rigtig dårlig printer, som er meget dyr i blæk og det er ikke
lykkedes mig at få refillblæk til at virke. De originale patroner tørrer ind
hvis printeren ikke bruges i en måneds tid.
Så jeg forærer min væk (uden blæk), hvis nogen gider hente den, men det er
næsten synd for den, som gør det.

mvh
Preben
syd for Odense

Fra : Jan Johansson

Dato : 27-10-02 14:22

www.inkclub.com

Varenummer Varebetegnelse Producent OEM-nr Ekskl. Moms Inkl.
Moms

XG-184-10N0016 Blækpatron sort inkClub 10N0016 DKK 159:- 199:-
Midlertidig længere leveringstid, op til to uger

XG-184-10N0026 Blækpatron 3-i-én farve inkClub 10N0026 DKK 179:-
224:-

XIS-10N0016 Blækpatron sort LEXMARK DKK 221:- 276:-

XIS-10N0026 Blækpatron 3-i-én farve LEXMARK DKK 241:- 302:-

Mvh

Jan Johansson
Kasserer & Teknisk konsulent
EDUCARE Philippines

Fra : Jensen - Landmåler

Dato : 28-10-02 09:47

"Jan Johansson" <thunder@get2net.dk> wrote in message news:<WJRu9.58$eB4.1463@news.get2net.dk>...
> [...]
>
> XIS-10N0016 Blækpatron sort LEXMARK DKK 221:- 276:-
>
> XIS-10N0026 Blækpatron 3-i-én farve LEXMARK DKK 241:- 302:-

....og endnu billigere hos Net-Supplies (www.net-supplies.dk)
XIS-10N0016 Blækpatron sort LEXMARK DKK 204:- 255:-
XIS-10N0026 Blækpatron 3-i-én farve LEXMARK DKK 232:- 290:-
....som regel ingen leveringstid.

Jeg har undersøgt en del net-butikker, da jeg handler ind for det
firma hvor jeg er ansat i, og som regel er ovenstående firma altid
godt med på priserne. Kan kun anbefale deres hurtige leverance og gode
priser.

Mvh
Jensen

Fra : Heidi

Dato : 30-10-02 08:47

"Jensen - Landmåler" <landmaaler@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:de1fd4ae.0210280047.3541982a@posting.google.com...

> [...]
> firma hvor jeg er ansat i, og som regel er ovenstående firma altid
> godt med på priserne. Kan kun anbefale deres hurtige leverance og gode

Desværre skal man bare betale 100 i gebyr, hvis man køber for under
1000 kr. - så mon deres priser i sidste ende kan betale sig, hvis man
køber som almindelig forbruger?

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-10-02 09:55

"Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> wrote in message
> Desværre skal man bare betale 100 i gebyr, hvis man køber for under
> 1000 kr. - så mon deres priser i sidste ende kan betale sig, hvis man
> køber som almindelig forbruger?

Ja, man skal bare gå sammen med resten af familien, vennerne og naboerne...