Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hæve penge på en Søndag ?
Fra : Mia

Dato : 26-10-02 21:22

Hej
Er der en der kan svare på hvordan man hæver f.eks 20.000 på sit Dankort
når det er Søndag ? Ville man kunne køre fra automat til automat og hæve
3.000 i hver eller kan man købe lidt i Supermarked og trække op ?
Eller er der en filial af Danskebank / Girobank der har åbent om Søndagen ?

MVH

Fra : felix

Dato : 26-10-02 22:53

"Mia" <Miahansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:apetgh$37g$1@sunsite.dk...
> [...]
> 3.000 i hver eller kan man købe lidt i Supermarked og trække op ?
> Eller er der en filial af Danskebank / Girobank der har åbent om Søndagen ?

Bankerne i lufthavnene har åbne ....
Du bør altid kunne få 3.000 på dit kort også i et Supermarked, hvis de har pengene

Eller allerbedst få en check udskrevet på beløbet, den bør kunne købes i et
supermarked/lufthavnsbank.

PS ! Hvad skal du bruge så mange kontanter til ?

Fra : Mia

Dato : 27-10-02 11:08

"felix" <felix6@of[XXX]ir.dk> wrote in news:apf2q7$ms0$1@sunsite.dk:

Jeg skal købe en bil

MVH

Fra : TROELS MADSEN

Dato : 27-10-02 11:19

Hej Mia

Du ha et mindre problem med mindre du bor i nærheden af lufthavnen.

Hvis du forsøger at hæve 20.000kr. i automaterne ved at hæve 2.000 kr. af
gangen så vil PBS efter et par gange tro at der er noget galt og de vil
spærre dit kort.

Hvis bilsælger er en privatperson så vil (bør) han ikke modtage en check
medmindre den som minimum er en bankcheck idet han ellers ikke er sikker på
at der er dækning for checken.
Hvis bilsælger er et firma. Hvis firmaet ikke vil modtage dankort så vil de
nok heller ikke modtage checks men spørg evt. bilsælgeren først.

Mit forslag er at underskrive købsaftalen på bilen og aftale at du kommer
med pengene i morgen. Kan bilforhandleren da aflevere bilen omregistreret i
dit navn i dag? nej vel....

vh
Troels

Fra : Morgan Jones

Dato : 05-11-02 22:00

Posthuset på hovedbanegården (københavn) har åbent om søndagen.
Bgbank/Danske Bank

Ellers må du vente til mandag.

/morgan