Back uden at skulle bruge browser
Fra : Ole Westermann

Dato : 06-12-00 13:43

Hej
Jeg kunne godt tænke mig at lave en knap på siden der får folk til at gå
tilbage til den side de kom fra. Jeg mener hvis jeg har en side der er
linket til fra flere sider så de kommer tilbage hvor de kom fra. Skal der et
javascript til eller er det noget med en kommando history-1 ????
Hilsen Ole

Fra : KeZZe

Dato : 06-12-00 13:59

> javascript til eller er det noget med en kommando history-1 ????

Javascript:
<A HREF="javascript:history.go(-1)">Gå tilbage</A>
....men det virker ikke, hvis brugeren åbner i et nyt vindue.

/KeZZe