Hjælp søges til TDK PCMCIA Modem
Fra : Jan Johansson

Dato : 26-10-02 19:20

Er der nogen der ligger inde med en Global Class Country selector der
understøtter Danmark. Jeg har et 33.6 TDK Global networker/modem 3410 men
den SW der medfølger, Golbal Class, understøtter ikke Danmark. Jeg har
spurgt TDK men må indrømme at deres support ikke lever op til det
forventede. Jeg har selv lavet professionel support i mange år og vil sige
at TDK's support på en skala fra 1-10, ligger på 1.

Håber at der er en derude der kan hjælpe.

Jan Johansson
Kasserer & Teknisk konsulent
EDUCARE Philippines

Fra : Tom.

Dato : 27-10-02 02:53

Hej.
Hvis jeg forstår dig ret, så er det det kabel der går fra modem og til
telefon stikket du mangler ikk?
Hvis det er det så kan jeg oplyse dig at du bare skal have lavede lidt om på
den du har nu. Her i DK bruger vi de 2 ledninger i mitten af RJ11 stikket.
Og JA, tele DK sucks big time

Tom Johansen
København SV.

P.S. Fjern "FJERN_DETTE" i min email addy ved svar til mig privat.

Fra : Jan Johansson

Dato : 27-10-02 14:32

Nej, nej, nej. Det er den Software der følger med, driver etc. Global Class
country selector. Når installerer SW så spørger den dig om Koden for dit
land (ikke 0045, men en kode der står på boksen), og den indtaster du så.
Desværre understøtter min SW ikke Danmark, jeg kan sagtens indtaste koden
for Danmark og installatione fortsætter, dog kan jeg ikke vælge Danmark
under Country selector'en bagefter. Danmark står slet ikke på listen. Det
nærmeste er Sweden og det duer ikke.

Så hvad jeg leder efter er En som har købt modemet i Danmark og fået SW med
der understøtter Danmark