Canon LBP-465 i XP
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 26-10-02 17:00

Hej...

Jeg er den ulykkelige ejer af en ellers velfungerende Canon
LBP-465(windowsprinter). Nu er det bare lige at producenten ikke suporterer
denne printer mere og således er der ikke lavet drivere til win2000 og XP.
Er der nogle der har fundet software til en anden printer som kan bruges for
at få skidtet til at køre under XP??

(Sorry hvis jeg ikke har kigget langt nok tilbage i gruppen for at finde
svar på lignende spørgsmål)

På forhånd tak
Morten Jørgensen

Fra : Peter T.

Dato : 27-10-02 10:50

Morten Jørgensen wrote:

> [...]
> win2000 og XP. Er der nogle der har fundet software til en anden
> printer som kan bruges for at få skidtet til at køre under XP??

Jeg har selv haft en Canon LBP-460 imellem hænderne og efter en måneds
sporadiske forsøg, droppede jeg at få den til at virke under w2k. Men jeg
nåede at falde over en god bunke virkningsløse forslag forskellige steder
på nettet, om at kunne bruge driverne fra bla. HPs laserprintere osv..
Humlen ligger i at MS er stoppet med, at supporte den teknik, som disse
antikke, men gode laserprintere brugte.

> (Sorry hvis jeg ikke har kigget langt nok tilbage i gruppen for at
> finde svar på lignende spørgsmål)

Kig i google-groups. Deres arkiv er _eget_ større.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Preben Andersen

Dato : 27-10-02 13:22

"Morten Jørgensen" <per_j@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Er der nogle der har fundet software til en anden printer som kan bruges

Det kan desværre ikke lade sig gøre, jeg har forsøgt alt, men jeg solgte den
til naboen for kr. 1000,-, og det er vi beggge meget tilfredse med. Og ja,
jeg har fortalt ham, at den kun virker under Win95/98

mvh
Preben

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 27-10-02 19:49

Tak for svarene....

Så må jeg nok hellere se at komme af med den og anskaffe en ny

MVH
Morten Jørgensen