Brugt Lexmark Optra R+
Fra : Brian Møller

Dato : 26-10-02 11:41

Hej

Jeg har anskaffet en brugt Lexmark Optra R+ til en 50 kr.

Jeg har prøvet en del gange at få den til at tage papir ind når der skal
printes; men jeg kan ikke få den til det.
Printeren melder fejl 28 Fyld Tray 1 eller noget lign. Der er ca. 100 ark i
Tray'en, så det burde ikke være et problem der. Kan det være fordi den
bimmert der skal trække papiret op er slidt eller ikke "klistrer" nok når
den skal pille papiret op ?
Jeg har prøvet at rense den med Iso-propyl alkohol for evt at fjerne rester
af div. ting.

Nogen der lige har lidt erfaring med det eller evt. har en løsning på
problemet ????

Mvh

Brian

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 27-10-02 04:26

> Jeg har anskaffet en brugt Lexmark Optra R+ til en 50 kr.
Uden at vide hvad en
Jeg har lige (som før skrevet) købt en Z23 til 299 i brusen ..... pil 220V
stikket af og smid den af hælvet til og smut i brusen og køb mælk og
printer!
den blev bare instaleret uden problemmer og jeg har lige nu printet 3
udskrifter ....
Men OK det er en blæk .........

Bare en komentar

Brusen er i virkeligheden Kvilig i sønderborg men jeg kan sku ikke stave til
Kviklig ...