Anbefaling af Canon Bubblejet S9000 A3+
Fra : Ole Axelsen

Dato : 26-10-02 11:20

I forbindelse med mit arbejde har vi brug for en printer, der kan skrive på
A3 papir. Det ideelle ville være en laserprinter, men de er jo temmelig
dyre. Derfor har jeg set lidt på Canon S9000 A3+, og specs. på den ser jo
fine ud, men hvordan er den mon i praksis? Blækket til den er forholdsvist
billigt, men hvor godt tørrer det?

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : henrikkatholm

Dato : 29-10-02 11:42

"Ole Axelsen" skrev d. 26-10-02 11:20 dette indlæg :
> [...]
jo
> fine ud, men hvordan er den mon i praksis? Blækket til den er

Hej,

det har på et tidspunkt været muligt at bestille en skrift-prøve hos
canon! Ved ikke om det stadigt er muligt, men det ville da være et
forsøg værd!
Ellers er den jo som blækprintere er, blækket tører jo, men er stadig
ikke særlig glad for fugt, men hvis du laminere dine udskrifter (der
bliver udsat for fugt/vand) er du selvfølgelig ude over det problem!

Henrik

http://www.kandu.dk/