Svindel med heste
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 26-10-02 08:28

Hej
I BT kan man i dag læse http://www.bt.dk/Forside.pl?aid=116601 og hvordan
der svindles med hestene, det er barsk læsning, så vær forberedt på det. MEN
jeg bliver så gal, jeg kan ikke engang skrive hvor meget.

Mange hilsner
Farmor Alice

Fra : Liz

Dato : 26-10-02 09:21

Ja, så kan vi vente indtil midten af nov. for at se udsendelsen på TV.
Ellers holde dig fra BT - der er nok andet at være forarget over, uden at
tage problemer på forskud. Tak for tippet!

Mvh Liz

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 26-10-02 12:35

On Sat, 26 Oct 2002 09:28:14 +0200,
Alice Trauelsen <alice.trauelsen@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> der svindles med hestene, det er barsk læsning, så vær forberedt på det. MEN
> jeg bliver så gal, jeg kan ikke engang skrive hvor meget.

Arggghh :( Jeg vidste godt det kom i fjernsynet, men var ikke ligefrem
forberedt på at det var det jeg skulle se da jeg fulgte linket :(

Stakkels søde Ballantine - og stakkels ejer. Jeg var helt pjattet med
den hest; den var noget særligt.

--
Vil du afspille de CDere og DVDere du køber nu på dine fremtidige afspillere
uden at bryde loven så skriv under:

http://www.digitalforbruger.dk