Q: Soyo SY-5EH
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 25-10-02 23:19

Har netop fået fingre i et Soyo SY-5EH bundkort, der er bestykket med en
Pentium MMX 233 CPU - Det skulle være muligt at køre denne ved 2,5 X 100mhz,
men jeg er ikke istand til at få boardet til at boote ved 100mhz - Skulle
nogen ligge inde med sådan et board så hører jeg gerne fra jeg fra jer, da
jeg er i tvivl om hvordan jumpere og deepswitches skal stilles... HAr ikke
en trygt manual og har kun med nød og næppe fundet den en brugbar på soyos
website... (Dog ikke den helt rigtige)

S.U.

---
Husk at fjerne *nospam*
giant@post.cybercity.dk

Fra : Joe Sandøe

Dato : 26-10-02 18:13

"Morten Bo Jensen" <giant*nospam*@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> en trygt manual og har kun med nød og næppe fundet den en brugbar på soyos

Fortæl lige hvilket versions nummer bundkortet har !
VH Joe

Fra : o&u

Dato : 28-10-02 20:02

On Sat, 26 Oct 2002 00:18:50 +0200, "Morten Bo Jensen"
> [...]

>en trygt manual og har kun med nød og næppe fundet den en brugbar på soyos

Nej, 233mmx er multiplier låst til 3.5x.
Den vil gerne 3.5x75

mvh

John