Hvilken mus skal jeg vælge fra Logitech?
Fra : Vega

Dato : 25-10-02 22:14

Hej.

Ja læs selv emnet

Skal bruges til spil & internet.

Mvh. Vega.

Fra : Devast8or

Dato : 25-10-02 22:29

Den du bedst kan lide at holde på :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Vega <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
news:3db9b416$0$34810$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej.
>
> Ja læs selv emnet
>
> Skal bruges til spil & internet.
>
> Mvh. Vega.

Fra : Martin K

Dato : 26-10-02 11:18

Vega wrote:
> Skal bruges til spil & internet.

Det er en meget personlig sag... Jeg bruger selv en Logitech Pilot Mouse til
venstre hånd og en Logitech MouseMan Wheel Cordless til højre...

--
Martin K

Fra : Vega

Dato : 26-10-02 14:22

Hej.

Jeg har lige købt mig en MouseMan Dual Optical. Den er GOD.

Mvh. Vega.

Fra : Martin K

Dato : 26-10-02 14:45

Vega wrote:
> Jeg har lige købt mig en MouseMan Dual Optical. Den er GOD.

Det er muligt den er god. Men ergonomien er helt væk efter min mening.
Logitech er efterhånden ved at genfinde den med MX700. Så man kan ikke sige
at en mus er god ergonomisk bare forid den er god for dig... Om den er
præcis mv. skal jeg ikke kunne udtale mig om, her kan den da sagtes rykke
helt og aldeles vildt...

--
Martin K

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 26-10-02 15:23

> Det er muligt den er god. Men ergonomien er helt væk efter min mening.

Hos mig ligger den ret godt i hånden, så ergonomien kommer vel også lidt an
på hvordan din hånd er formet..*S*

Musen MouseMan Dual Optical er fed efter min mening, både til netbrug, men
også spil, spilelr en del CS og lign, og den er hurtigt, men køb den med
kable, og ikke trådløs...
Blot min mening..
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Pita

Dato : 30-10-02 19:51

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message

> [...]
> at en mus er god ergonomisk bare forid den er god for dig... Om den er
> præcis mv. skal jeg ikke kunne udtale mig om, her kan den da sagtes rykke

Den bedste er og har nu altid været Cordless WheelMouse (første version) har
den stadig. Jeg dør den dag den ikke vil mere. Har også en Cordless Optical
Mouseman, den er langfra den anden, faktisk ubehaglig i lang tid.

--
Pita

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 27-10-02 12:30

Vega wrote:
> Hej.
>
> Ja læs selv emnet
>
> Skal bruges til spil & internet.
>
> Mvh. Vega.

Jeg bruger selv: Logitech MouseMan Dual Optical
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767920

Det er klar den bedste mus jeg nogen sinde har haft...

PS. hvis du spiller så køb aldrig en trådløs mus

--
Mvh Morten Fjendbo

Fjern: @fjern@ i adresse ved svar til mail

Fra : Kenneth Bennedsen