Problem med automatisk indlæsning af uønsk~
Fra : Tommy B. Nielsen

Dato : 25-10-02 19:25

Hver gang jeg starter Internet Explorer 6, begynder Explorer automatisk at
indlæse denne adresse i et nyt vindue: http://www.topclicks.net/
Hvis jeg klikker på et link, der åbnes et nyt vindue, så begynder Explorer
igen at indlæse ovenstående adresse i et nyt vindue. I opsætningen af
Explorer er der tilsyneladende intet, der angiver, at topclicks-siden skal
indlæses automatisk. Hvad gør jeg for at slå denne højst uønskede funktion
fra?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-02 19:39

Kan sikkert fjernes med Ad-aware 5.83 .
http://www.lavasoftusa.com/
(freeware)

Fra : Braveheart

Dato : 26-10-02 12:51

On Fri, 25 Oct 2002 20:38:50 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Kan sikkert fjernes med Ad-aware 5.83 .
>http://www.lavasoftusa.com/
>(freeware)

Det ser ud til at have løst problemet. Tilsyneladende et meget
effektivt program. Og så oven i købet freeware. Tusind tak for
hjælpen.

Fra : Braveheart

Dato : 26-10-02 14:27