Thrane & Thrane aktier
Fra : Allan Juhl Kristense~

Dato : 27-02-01 12:25

Hej

Hvad er jeres mening om køb af Thrane & Thrane aktier ? og hvad er en
fornuftig maksimumkurs ?

Med venlig hilsen
Allan Juhl Kristensen

mailto:ajk@ajk.dk
http://www.allankristensen.dk
http://www.ajk.dk

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 27-02-01 15:02

tjek: www.analyst.dk/ipo.asp

Jeg holder mig væk fra Thrane & Thrane...

Mvh. Brian

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 27-02-01 18:21

Hej NG.
Har lagt billet ind på et par portioner, tror meget på aktien, da det er DEN
eneste introduktion jeg har oplevet gennem min tid som spekulant (siden dec.
99), der er prissat bare nogenlunde fornuftigt i forhold til selskabets
indtjening.
Forventer en pæn gevinst på noteringen, men har endnu ikke besluttet om det
er kortsigtet eller lidt længere sigt. Det kommer ganske an på hvordan den
opfører sig.
Jeg forstår ikke helt mange folks skepsis over for netop denne virsomhed, da
det er en solid forretning der giver et fonuftigt afkast allerede nu.
10% forrentning af *market cap* før skat, det har jeg kun set i kedelige
døde støvbefængte aktier, uden vækst, uden fremtid.
T&T har begge dele og er samtidig prissat som om den var støvet...

At man bruger en børsintroduktion til at komme af med aktierne i en
virksomhed som man alligevel i praksis allerede ER trådt ud af (den ene af
brødrene), det kan jeg absolut ikke se noget galt i.

Jeg håber selvfølgelig at den stiger pænt efter noteringen...

mvh
Anders