Findes der et tastatur med indbygget "Mous~
Fra : Jensen - Landmåler

Dato : 25-10-02 16:08

Hej

Jeg har brug for et tastatur med indbygget "Mouse Trapper", således at
jeg kan benytte en helt alm. mus ved siden af tastaturet samtidig.

Her på kontoret er vi flere der benytter den samme PC og da vi har
forskellig holdning til "Mouse Trapperen", ville være dejligt om vi
kaun få begge dele til at kører samtidig.

....altså;
Tastatur med indbygget "Mouse Trapper" + løs mus ved siden af til dem
der gerne vil benytte sådan en uden at skulle afmontere musen fra
Trapperen.

Findes der mon sådan en løsning ??

Mvh
Jensen

Fra : JSM

Dato : 25-10-02 18:35

> Tastatur med indbygget "Mouse Trapper" + løs mus ved siden af til dem
> der gerne vil benytte sådan en uden at skulle afmontere musen fra
> Trapperen.
>
> Findes der mon sådan en løsning ??

Kig på www.mousetrapper.dk. Den nye mousetrapper electronic må være det du
skal bruge.

mvh
Jesper

Fra : Jensen - Landmåler

Dato : 26-10-02 10:52

"JSM" <jsevel@ofir.dk> wrote in message news:<apbvbh$akg$1@sunsite.dk>...

> Kig på www.mousetrapper.dk. Den nye mousetrapper electronic må være det du
> skal bruge.

Vidste ikke at de var kommet med den nye ELECTRONIC-model.
Ser ud til at være lige det jeg eftersøger.
Tak for henvisningen.
Mvh
Jensen

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 25-10-02 20:02

> [...]
> Tastatur med indbygget "Mouse Trapper" + løs mus ved siden af til dem
> der gerne vil benytte sådan en uden at skulle afmontere musen fra

Hvis du bruger Logitech Mouseware driveren, som virker til de fleste mus kan
du installere fx en ps2 mus og en i usb'en. Dvs de virker på samme tid.

Jeg har selv kørt med en almindelig Logitech mus i ps2 porten og en
trackball i seriel porten.

--
Jeppe Ladefoged
www.underflow.dk

Fra : Tinky Winky

Dato : 25-10-02 22:26

> [...]
> Tastatur med indbygget "Mouse Trapper" + løs mus ved siden af til dem
> der gerne vil benytte sådan en uden at skulle afmontere musen fra

Køb en mousetrapper og en ekstra mus ved siden af. Hvis du har et keyboard
og mus i forvejen, køber du bare en mousetrapper med tilhørende mus. Måske
skal den ekstra mus have USB stik, da man sjældent kan have 2 PS/2 mus
tilsluttet samtidigt.

Ved ikke om man kan få keyboards med "indbyggede" mousetrappers? Jeg har
engang sat nogen op under et tastatur. Det er jo bare som en håndledsstøtte.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 26-10-02 10:09

Jensen - Landmåler skrev: (messageID:

> [...]
> Tastatur med indbygget "Mouse Trapper" + løs mus ved siden af til dem
> der gerne vil benytte sådan en uden at skulle afmontere musen fra

Tja, IBM har et keyboard, der måske kunne bruges:
http://makeashorterlink.com/?X36A52F32

Desværre leveres det kun i en "space saver" udgave, hvilket betyder, at
der ikke er noget numerisk tastatur indbygget.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/