Zalman NB32J køleprofil
Fra : jkv

Dato : 25-10-02 16:57

Hejsa.

Jeg sidder og overvejer at sætte en Zalman NB32J køleprofil på min cpu
istedet for den default kølerprofil/blæser løsning.

Nogle der ved om denne chipset cooler er nok til at køle den? det er en via
eden itx c3 800mhz cpu, 500mhz udgaven kan køre kun med den kølerprofil der
følger med, altså helt uden blæser.

/jkx

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-10-02 17:09

"jkv" <ask@for.it> wrote in message news:apbplb$1lsj$1@news.cybercity.dk...
> [...]
via
> eden itx c3 800mhz cpu, 500mhz udgaven kan køre kun med den kølerprofil

Det tror jeg bestemt ikke er en god ide.... Zalman NB32J er en lille bitte,
som du selv siger, chipset cooler.... Det er udelukkede til at ¨køle en
northbridge...

Den er mindre, og sikkert en del dårliger en den standart profil der sidder
på 500mhz udgaven af Via C3 shippen.

Hvis du kigger videre, kan du se Zalman også har en pasiv køling som er
godkendt til VIA C3 933 mhz

http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps6100alcu.htm

Men ved dog ikke om den giver problemer med pladsen... Men den tybe kølere
køler helt sikkert fremragende... Bruger selv en
http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps6000Cu.htm til min AMD T-bird
900mhz.. Og den køler aldeles fremragende.... Den kan sikkert også bruges
til en Via C3, da http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps6000Cu.htm
også kan sidde på sokkel 370. Men igen pladsen og måske vægten