Dell Inspiron 8000
Fra : Kasper Meldgaard

Dato : 25-10-02 15:08

Jeg har boet de sidste to år i USA hvor jeg købte mig ovennævnte model, men
desværre holdt CD/DVD-drevet op med at virke kort tid efter jeg var ankommet
til DK. Drevet vil nok spytte skuffen ud, men når jeg skubber det ind igen,
kører det ikke rundt og computeren kan selvfølgelig ikke læse cd'en??

Jeg har prøvet at ringe til Dell, men de siger at de skal modtage min
"profil" fra USA hvilket godt kan tage op til 3 måneder - det er FOR lang
tid! Hvad kan jeg gøre nu?? Er det muligt at bestille et nyt drev og selv
sætte det i bærbaren? Hvad er der ellers af muligheder??

Venligst
Kasper

Fra : Peter T.

Dato : 25-10-02 17:47

Kasper Meldgaard wrote:

> Jeg har prøvet at ringe til Dell, men de siger at de skal modtage min
> "profil" fra USA hvilket godt kan tage op til 3 måneder

Profil?? Min egen Dell inspiron 4000 er også købt i USA og de tre gange,
jeg har haft Dell i telefonen, skulle de kun bruge mit Service Tag nummer,
der kan findes på et mærkat i bunden af din bærbare.

Gå ind på www.dell.dk og indtast dit Service Tag. Så skulle du blive
præsenteret for alle de dele, der passer til præcis din model og du
bestiller det dvd-drev du skal bruge.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Usage

Dato : 25-10-02 19:57

Hej,

Der er ikke noget der hedder: World.... et eller andet, dvs. at de kommer og
laver din bærbar ligemeget hvor du befinder dig?

Fra : Peter T.

Dato : 25-10-02 20:40

Usage wrote:

> Der er ikke noget der hedder: World.... et eller andet, dvs. at de
> kommer og laver din bærbar ligemeget hvor du befinder dig?

Jo naturligvis. Jeg fik skiftet min tft-skærm af en flink unisys-mand i
min stue 2 dage efter jeg havde ringet til Dell. :)

Fra : Usage

Dato : 25-10-02 21:20

Det må også virke for Kasper så..... eller?

Fra : R.S.

Dato : 25-10-02 21:26

Usage wrote:
> Det må også virke for Kasper så..... eller?

Jeg har fået lavet min Dell Latitude købt her i DK i USA, så det må det. Jeg
har kun ros til overs for Dell on site service (og mener det)

--
Med venlig hilsen
Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Peter T.

Dato : 25-10-02 21:42

Usage wrote:

> Det må også virke for Kasper så..... eller?

Ja. Hvis han stadig har garanti på den. :)

Ps. Kan jeg ikke lokke dig til at skære unødig tekst væk og besvare under
det citerede? Kig evt. på linket i min signatur. :)