Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Lån af penge.
Fra : middi

Dato : 25-10-02 14:17

Hej med jer!!
Jeg har et spørgsmål ang. Dansk gælgsrådgivning.. Dem har jeg fået
kontakt med og skal mødes med dem på et hotel, Da jeg har en stor gæld
jeg gerne vil ud af!!!!!!!
-Mit spørgsmål er så om der er nogen der kender dem, har kontakt med dem
eller har prøvet det sammen.
Kan man låne penge hos dem, eller kan man ikke? Og hvis man kan hvordan
foregår det så?
På forhånd tak
P.S. Jeg kan forstå at Janesol er utilfreds med deres fremgangsmåde.

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-10-02 14:53

middi wrote:

> Jeg har et spørgsmål ang. Dansk gælgsrådgivning.. Dem har jeg fået
> kontakt med og skal mødes med dem på et hotel, Da jeg har en stor gæld
> jeg gerne vil ud af!!!!!!!

Møde på et hotel - er der en fornuftig forklaring på dette? Ellers lyder
det meget suspekt!

> -Mit spørgsmål er så om der er nogen der kender dem, har kontakt med dem
> eller har prøvet det sammen.

Jeg kender dem ikke, men der findes vist flere "firmaer", der driver
rovdrift på gældsplagede mennesker. Ofte bliver gælden blot større,
efter mødet med den slags. Der findes dog vist også reelle firmaer i
"branchen".

> Kan man låne penge hos dem, eller kan man ikke? Og hvis man kan hvordan
> foregår det så?

Jeg tvivler på, at du kan låne penge, og hvis du kan, er det ganske
givet på betingelser som ikke er specielt interessante for dig. Du bør
IKKE tage mod lån fra den slags.

De reelle af den slags firmaer kan muligvis hjælpe dig med at få
overblik over gælden, og hvordan den bedst muligt aftrappes - enten ved
hjælp af aftaler med kreditorerne om en eventuel nedsættelse af gælden
eller ved at planlægge, hvilke lån, der bør betales hurtigst ud (dem med
de højeste renter/dem der er registreret i RKI).

Uanset hvad, tænk dig godt om - du kan nemt risikere at forværre en i
forvejen dum situation.

Må jeg spørge, hvor meget du skylder væk?
Og til hvor mange forskellige kreditorer?
Er du registreret i RKI?
Hvor meget kan du betale af på gælden om måneden?

Du er velkommen til at skrive til min mail-adresse.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : middi

Dato : 25-10-02 16:36

"Kim Ludvigsen" skrev d. 25-10-02 14:53 dette indlæg :

> [...]
> Er du registreret i RKI?
> Hvor meget kan du betale af på gælden om måneden?
>
> Du er velkommen til at skrive til min mail-adresse.

Hej Kim.
Hvad er din emailadresse? Middi

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-10-02 17:40

middi wrote:

> Hej Kim.
> Hvad er din emailadresse? Middi

Den stod i indlægget, men det er måske, fordi du bruger kandu.dk, at du
ikke kunne se den. Du får den derfor her:
ludvig@mail.dk

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : victorsamuel

Dato : 29-10-02 22:02

Hej Middi

Hvorfor kontakter du ikke ØkonomiGuiden på www.flere-penge.dk - det er
seriøst og opgiver referencer. Herudover får du en gratis og
uforbindende analyse af din situation.

mvh
Victor Samuel

http://www.kandu.dk/

Fra : ab

Dato : 01-11-02 16:29

victorsamuel wrote:

> Hvorfor kontakter du ikke ØkonomiGuiden - det er
> seriøst og opgiver referencer. Herudover får du en gratis og
> uforbindende analyse af din situation.

For mig at se er der bare tale om endnu en "smart" måde at tjene på andre
menneskers vanskelige situation. Firmaet kan jo ikke hekse og resultatet
bliver det samme som hvis du selv sætter dig ned og stiller tallene op -
evt. ved hjælp af dit nuværende PI. Og så sparer du måske f.eks. kr. 6.500,-
!

ab

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 29-10-02 23:34

"middi"
> [...]
> foregår det så?
> På forhånd tak
> P.S. Jeg kan forstå at Janesol er utilfreds med deres fremgangsmåde.
*************'
Jeg mener at det var Rapporten med Jersild der bragte nogle skjulte
optagelser med dem ?
Noget med at de råder dig til at stoppe samtlige betalinger til dem du
skylder penge, og i stedet indbetale pengene til firmaet. Efter nogen tid
mener de så at dine kreditorer er "møre" og at du "måske" kan låne penge til
indfrielse af gælden/indgåelse af akkordordning.
Det koster vist lidt af en bondegård at indgå aftalen, så måske skulle
pengene under hovedpuden overvejes i stedet

--
Jens S., Esbjerg

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 01-11-02 19:41

middi wrote:

> http://www.kandu.dk/

Normalt svarer jeg ikke på kandu indlæg, selv om det nok er nemt
for mange, men også med risiko,
men du må ikke bruge det tilbud du har fået, følg Kim's råd, og I
må gerne forfølge mig..
Laver bl.a. gældsaneringer til daglig, men vil hellere i klart
sprog fortælle dig, hvordan du selv gør det, med mig koster det
en bondegård, eller to

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Digit

Dato : 05-11-02 18:40

"Erik G. Christensen" ræsonnerede, og skrev d. 01 nov 2002:

> Normalt svarer jeg ikke på kandu indlæg, selv om det nok er nemt
> for mange, men også med risiko,

Vi kan blive enige om at deres betingelser er latterlige, men en risko
ligefrem... hvor ser du den henne?

--
/Digit

»The enigma lies broken