Amternes specialkonsulentordning for bevæg~
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-10-02 14:11

Hej alle,

Hvordan er det nu det er med <subject> ?
Jeg synes at kunne errindre noget med nedlægning og/eller omlægning af
<subject>-ordningen...
Gælder denne liste fortsat: http://www.vfb.dk/index.asp?Id=49

Jeg skal nemlig ha' fat i en af dem, og hjælpe med at få sat en stopper
for vores kommunes catch22-sag omkring plejetillæg, bevilling af
udgifter ifm §77 m.m. som til december går ind i sit 3'de år *suk*

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Lotte M

Dato : 25-10-02 15:30

"Søren C. Fischer" <scf@image.dk> skrev

> Hvordan er det nu det er med <subject> ?
> Jeg synes at kunne errindre noget med nedlægning og/eller omlægning af
> <subject>-ordningen...
> Gælder denne liste fortsat: http://www.vfb.dk/index.asp?Id=49

Så vidt jeg er orienteret ophører ordningen med udgangen af året

> Jeg skal nemlig ha' fat i en af dem, og hjælpe med at få sat en stopper
> for vores kommunes catch22-sag omkring plejetillæg, bevilling af
> udgifter ifm §77 m.m. som til december går ind i sit 3'de år *suk*

*SUK* - det er deprimerende!
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-10-02 17:37

Lotte M skrev:
> "Søren C. Fischer" <scf@image.dk> skrev

> Så vidt jeg er orienteret ophører ordningen med udgangen af året

Hmmm... Ved vi noget om hvorvidt der kommer noget tilsvarende som
erstatning....?
De udgør en videnbase der ikke finder sammenligning nogen steder (selvom
der er flere steder der tror det...)

> *SUK* - det er deprimerende!

Det er ikke ordet *suk*
Hvis ikke det var fordi dyngerne af papir efterhånden har vokset os over
hovedet, så er det oplagt at Tilsynsrådet burde involveres; alternativt
de civile domstole *suk*

Sidste nyt (kort fortalt): Sagen er røget til Ankestyrelsen, da Amtet
for 3'de gang (!!!!) tilbagesendte kommunens afgørelse til fornyet
behandling (med 100% samme begrundelse som de første 2!), hvorfor vi
valgte at klage over Amtets manglende evne til at træffe en afgørelse
(det har de jo finfin kompetence til, men vælger i stedet at fortsætte
farcen ved at lave en intetsigende afgørelse der fylder 1 linie
"tilbagesendes til fornyet behandling").

Så ja, Grrrrrrr - jeg troede ikke at jeg skulle miste modet.
Jeg har mistet min tillid til kommunernes forvaltning forlængst, men vi
nærmer os afgrunden hvor vi blot siger "Fuck it! Vi burde ha en check på
>70.000 for manglende udbetalinger som Lotte er berretiget til, men vi
orker ikke mere!"
*DOBBELT-SUK*

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-10-02 17:48

Søren C. Fischer skrev:
> vi nærmer os afgrunden hvor vi blot siger "Fuck it! Vi burde ha en
> check på
> orker ikke mere!"

Tillæg: Det handler naturligvis om, at Lottes aktivitetsniveau er dalet
til 5% af tidligere. Naturligvis sætter det en dæmper på
aktivitetsniveauet at vi har fået en lille datter, men sagen handler
primært om 2001 og 2002, selvom vi også idag tydeligt kan mærke, at vi
lever primært af min indtægt

Fra : Leonard

Dato : 27-10-02 16:11

"Lotte M" <lotte_m@mail.stofanet.dk> skrev:

>Så vidt jeg er orienteret ophører ordningen med udgangen af året

Afløseren er i de fleste tilfælde amterne selv
Og så er der kommet www.dukh.dk som jeg ikke ved andet om, end at de
har en elendig hjemmeside.

--
Thomas Leonard Gertz - Næstformand i RYK
http://ryk.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 27-10-02 18:04

Leonard skrev:

> Afløseren er i de fleste tilfælde amterne selv

Oh no

> Og så er der kommet www.dukh.dk som jeg ikke ved andet om, end at de
> har en elendig hjemmeside.

Ja tak skæbne....
Det er da vist en PowerPoint præsentation der har været igennem en "Gem
som HTML"...

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 27-10-02 19:23

Leonard skrev:

> Afløseren er i de fleste tilfælde amterne selv
> Og så er der kommet www.dukh.dk som jeg ikke ved andet om, end at de
> har en elendig hjemmeside.

Jeg har nu læst lidt på DSI's website...
og jeg er målløs... Samtlige af de tidligere Bevægelseskonsulenter er
blevet fyret!
Så nu er man så overladt til DUKH der skal forsøge, at samle årtiers
samlet viden sammen på et par måneder og derudfra vejlede og rådgive
*suk*
Ja, jeg er rystet

Nåmen, de får ihvertfald en henvendelse fra os d. 1/11-2002 (når de
åbner telefonerne), og så må vi jo se hvor dygtige de er... *suk*