MS Windows
briani 27239
XP Pro rebooter
Fra : HSC

Dato : 25-10-02 14:00

Min XP Pro rebooter når jeg kører regclean, og beder den søge efter "orphan"
files.
Den finder en hel masse, men når den når til et vist punkt, så genstarter
windows, uden advarsel. Det samme gør den hvis jeg kører Tweak XP, og
optimize registry (det lugter lidt af samme fejl type)

Er det nogen der har en ide til hvad der kan være galt ?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-10-02 15:07

HSC wrote:
> Min XP Pro rebooter når jeg kører regclean
> Er det nogen der har en ide til hvad der kan være galt ?

- XP er som standard sat til, at genstarte ved den mindste fejl.
Dette kan fjernes således:
Højreklik på "Denne computer" og vælg "Egenskaber", vælg
dernæst fanebladet "Avanceret" og knappen udfor "Indstillinger for
Start og Genoprettelse", fjern så fluebenet i "Genstart automatisk".

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.