Asus #RMA??
Fra : sls

Dato : 25-10-02 14:00

Hej NG!!!

Jeg er også en af de uheldige med et Asus P4S8X, som jeg gerne vil sende til
Asus så de kan bytte det.
Men hvor finder jeg oplysninger om hvordan, og hvor hen man skal sende
bordet?
Jeg vil selv sende boardet til Asus, så det skal være uden om forretningen,
da de simpelhen er for dumme. Jeg har købt boardet i foeniks-computer, men
de fatter ingen ting inde i den forretning. Jeg har ringet flere gange, og
min kammerat, har også ringet flere gange, men hver gang, er jeg den første
der har ringet, og har problemer med det board, boardet virker fint hvis de
samler, siger de.....Men det er en længere historie, så jeg finder også et
andet sted at handle.....

Mvh sls

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-10-02 15:18

"sls" <slsFJERN@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis de
> samler, siger de.....Men det er en længere historie, så jeg finder

Da jeg havde bøvl med et Asus-bundkort, fik jeg at vide at det *skulle*
gå igennem en forhandler.

- Martin

Fra : Uni Bull

Dato : 26-10-02 00:38

sls wrote:
> [...]
> det board, boardet virker fint hvis de samler, siger de.....Men det
> er en længere historie, så jeg finder også et andet sted at

Internetnethandel - 14 dages returret!
--
Uni Bull
København K

Fra : *** J o h n n y 2000~

Dato : 26-10-02 20:45

tror at sls gerne vil vide hvor han kan få RMA til asus, så hans MB kan
sendes til "rep."

johnny