MS Windows
briani 27239
Win2K / WinME afinstallering af Win2K
Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-10-02 13:54

En af mine veninder har en maskine hvor hun har installeret WinME -
hvorefter Win2K efterfølgende også er blevet lagt på. Nu vil hun gerne
af med Win2K. Hvordan gør hun det?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 25-10-02 18:25

Der er kun den hårde vej. Nyinstallering fra bunden!

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-10-02 11:14

OK.... Takker....

--