Få Data fra Exchange server over i Access ~
Fra : Jensen

Dato : 25-10-02 13:45

Hej NG

håber jeg her igennem kan få svar på følgende spørgsmål.

1 Hvordan får jeg info om brugere på exchange over i access.
2 når jeg opdaterer exchange vil data så automatisk blive opdateret i access

M.V.H
Henrik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-10-02 14:14

Jensen skrev:

> 1 Hvordan får jeg info om brugere på exchange over i access.

Eksporter dem fra Exchange. Jeg kan ikke huske hvilke formater
exchange kan eksportere i, men det kan du finde i onlinehjælpen.

> 2 når jeg opdaterer exchange vil data så automatisk blive
> opdateret i access

Ikke uden videre. Du skal nok have fat i nogle Exchange-eksperter
for at finde ud af hvilke muligheder du har. Prøv evt. gruppen
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)