Racekattens opdrætterkursus
Fra : Katrine Nederby

Dato : 25-10-02 13:16

Hej med jer.

Er der andre herfra, som har tilmeldt sig Racekattens opdrætterkursus i
Århud d. 10. nov?
Og i så tilfælde: Har i modtaget en bekræftelse på tilmelding?

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Camilla Scharff

Dato : 25-10-02 14:14

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev...
> Hej med jer.
>
> Er der andre herfra, som har tilmeldt sig Racekattens opdrætterkursus i
> Århud d. 10. nov?
> Og i så tilfælde: Har i modtaget en bekræftelse på tilmelding?

Hej Katrine

Du får nok ikke som sådan bekræftelse - vi vil bare gerne vide, hvor mange
der kommer (hvis der skulle blive pladsproblemer eller så få deltagere, at
det skal aflyses...), derfor har vi bedt om tilmelding.

I øvrigt regner jeg med at komme med som "lille hjælper"

Vi ses,
Camilla

Fra : Katrine Nederby

Dato : 26-10-02 10:53

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Du får nok ikke som sådan bekræftelse - vi vil bare gerne vide, hvor mange
> der kommer (hvis der skulle blive pladsproblemer eller så få deltagere, at
> det skal aflyses...), derfor har vi bedt om tilmelding.

Okey dokey
Jeg var bare bange for, at et eller andet var glippet med tilmeldingen. Det
ville være lidt kedeligt at møde op og få at vide, der ikke var plads.

> I øvrigt regner jeg med at komme med som "lille hjælper"

Neej, hvor hyggeligt

> Vi ses,
> Camilla

Yep. Vi ses.
Katrine.
-Tak for dit svar på Katteforum iøvrigt

Fra : Lindes

Dato : 25-10-02 19:41

"Katrine Nederby" skrev:
> Er der andre herfra, som har tilmeldt sig Racekattens opdrætterkursus i
> Århud d. 10. nov?
Jeg har også tilmeldt mig på opdrætterkurset..

> Og i så tilfælde: Har i modtaget en bekræftelse på tilmelding?
Jeg fik godt nok en bekræftelse på det, men måske nok mest fordi jeg bad om
det..

Med venlig hilsen
Charlotte