SpeedFan ?
Fra : Usage

Dato : 25-10-02 12:15

Er der nogen der bruger dette program?

De oplyser følgende temp:

HD1: 49c
HD2: 48c
Temp2: 44c
Temp1: 36c

Hvad betyder de 2 sidste, og kan den måle temperaturen på mine 2 diske? Er
der temp måler indbygget i diskene?

Fra : Dan

Dato : 25-10-02 13:18

"Usage" <kennethFJERN@usage.biz> wrote in message
> [...]
> Temp1: 36c
>
> Hvad betyder de 2 sidste, og kan den måle temperaturen på mine 2 diske? Er
Mit gæt er at de 2 sidste er henholdsvis din Cpu (44c) og system (36c) , og
ja den kan måle dine HD's temp.

/ Dan

Fra : SH

Dato : 25-10-02 13:29

Jeg bruger også programmet... Jeg tror at den måler temperaturen på dine
harddiske vha. SMART, men jeg er ikke sikker.. Temp1 er hos mig en eller
anden form for kabinet temperatur og Temp2 er min CPU..

Håber det hjælper lidt!..

Fra : Usage

Dato : 25-10-02 15:38

Hej,

Og så ser CPU temp'en jo ok ud.

Hvad med HD temp'en er den ok?

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-10-02 16:57

> Hej,
>
> Og så ser CPU temp'en jo ok ud.
>
> Hvad med HD temp'en er den ok?

Nej... Max er 50 grader, så lidt køling på dem ville nok være en god
ide.

- Martin

Fra : Usage

Dato : 25-10-02 17:17

Hej,

Ok, det vil jeg gøre så - Har i nogle forslag til hvordan sådan en føling
skal laves? Findes der nogle gode løsninger? De er forresten ophængt med
No-Vibes fra Noice Control.

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-10-02 17:32

> [...]
føling
> skal laves? Findes der nogle gode løsninger? De er forresten ophængt

Jeg har klippet rammen af en 80 mm blæser og limet propellen fast oven
på min ene hdd. Den anden hænger lige over propellen.

Sådan ca. sådan:
_______________
| HDD |
|______________|

/Propel/
_______________
| HDD |
|______________|

Det klippede 10 grader af mine cuda'er

- Martin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-10-02 18:12

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message
> "Usage" <kennethFJERN@usage.biz> skrev i en meddelelse
> Sådan ca. sådan:
> _______________
> | HDD |
> |______________|
>
> /Propel/
> _______________
> | HDD |
> |______________|
>
> Det klippede 10 grader af mine cuda'er

også den nederste?

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-10-02 21:59

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3db97b5d$0$3361$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message

> også den nederste?

Jeps... De ligger begge på 38-40 grader. Bare det at den varme luft
blive cirkuleret lidt er åbenbart rigeligt.

- Martin

Fra : SH

Dato : 25-10-02 19:06

Jeg ved ikke rigtig hvor varme de må blive.. Mine ligger lige omkring 30
grader..