Information
Fra : Michael Nielsen

Dato : 27-02-01 11:42

Jeg er ved at lave en oversigt af lokal frednings bestemmelser og
foreninger i danmark, men jeg har brug for informationerne. Da det
ofte kan være svært at finde lokal foreninger, vil jeg gerne have at
folk her på listen sender mig kontakt information på de respektive
foreninger, og klubber landet over (helst mail).

Ideen er, at lave en nem oversigt for turister, og folk her i landet.
Så man kan hurtigt og nemt finde kontakter til hvor man køber kort,
frednings tider i området osv.

mvh
   mike.

--