MS Windows
briani 27239
Mediaplayer 8.00.004487 + Nimo50Build8 = F~
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 24-10-02 22:25

Hvorfor fa** vil Windows Mediaplayer IKKE virke efter jeg har installeret
Nimo50Build8?

Nogen som har en ide om det, så vil jeg meget gerne høre den.

--
Mvh.

Kenneth (Fjern "FJERNDETTE" i mail adr. ved direkte svar)

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-10-02 00:47

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com>
skrev i en meddelelse
> Hvorfor fa** vil Windows Mediaplayer IKKE virke efter jeg har
installeret
> Nimo50Build8?
>
> Nogen som har en ide om det, så vil jeg meget gerne høre den.

Hvis du kigger på nimo's hjemmeside, vil du se at der er problemer med 2
codecs der konflikter. Løsningen er at undlade at installere et af dem.
Prøv at afinstallere hele pakken, og geninstaller så uden "TFM Audio
Filter v1.0 beta 7".

- Martin

Fra : Madsen

Dato : 25-10-02 00:55

(: MarlboroMan :) skrev:

> Hvorfor fa** vil Windows Mediaplayer IKKE virke efter jeg har
> installeret Nimo50Build8?

Min gjorde det samme da jeg installerede Nimo på WinXP SP1.
Løsningen her var at afinstallere Nimo inde i Control Panel > Add
or Remove Programs. Det mystiske var at de installerede codecs blev
ved med at være der, så jeg behøvede ikke at installere Nimo igen
for at kunne se DivX'er i Media Player f.eks.

Det kan sikkert ske hvis du vælger at foretage en fuld installationen
af Nimo i stedet for en standard. Det mener jeg faktisk at jeg "kom
til" at gøre.

Madsen.

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 25-10-02 16:07

Tak for svarene begge to. Jeg kigger på det.