Session.Timeout
Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 24-10-02 22:06

Hejsa,

Kan man sætte Session.Timeout på en enkelt Session-variabel, eller er
værdien Timeout tilknyttet det enkelte session-object?

Hilsen Rune

Fra : Tobias Hinnerup

Dato : 24-10-02 22:32

"Rune Bjerregaard" <Rune(remove-for-reply)@Direkte.org> wrote in message

> Kan man sætte Session.Timeout på en enkelt Session-variabel, eller er
> værdien Timeout tilknyttet det enkelte session-object?

Værdien for Session.Timeout påvirker hele sessions-objektet, og kun dét object. Hvis du
vil invalidere en enkelt variabel efter en given periode, skal du manuelt sætte den til
Empty.

/Tobias

Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 24-10-02 22:48

> [...]
object. Hvis du
> vil invalidere en enkelt variabel efter en given periode, skal du manuelt

OK - det var jeg også bange for.. Takker

Rune

Fra : Jakob Andersen

Dato : 25-10-02 07:10

"Tobias Hinnerup" <hinnerup@nospamhinnerup.net> wrote
> Hvis du vil invalidere en enkelt variabel efter en given periode,
> skal du manuelt sætte den til Empty.

Eller bruge Session.Abandon

--
Jakob Andersen

Fra : Tobias Hinnerup

Dato : 25-10-02 13:00

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> wrote in message
> "Tobias Hinnerup" <hinnerup@nospamhinnerup.net> wrote
>
> Eller bruge Session.Abandon

Æh - du mener ikke at Session.Abondon vil nedlægge hele sessionen?

/Tobias

Fra : Tobias Hinnerup

Dato : 25-10-02 13:05

"Tobias Hinnerup" <hinnerup@nospamhinnerup.net> wrote in message

> "Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> wrote in message

> Æh - du mener ikke at Session.Abondon vil nedlægge hele sessionen?

Jf. http://msdn.microsoft.com/library/en-us/iisref/html/psdk/asp/vbob5tpq.asp gælder at
"The Abandon method destroys all the objects stored in a Session object and releases their
resources."

/Tobias

Fra : Jakob Andersen

Dato : 25-10-02 15:43

"Tobias Hinnerup" <hinnerup@nospamhinnerup.net> wrote
> Æh - du mener ikke at Session.Abondon vil nedlægge hele sessionen?

Jo, det må i undskylde jeg tænkte på:

Session.Contents.Remove("dinsession")

--
Jakob Andersen