Hvad hedder mit javadocument?
Fra : Lars Nielsen

Dato : 27-02-01 10:29

Det er et simpelt spørgsmål, men mine scripts virker ikke, hvis de får
tilføfelsen document.* i starten. Er det i <title> at dette første
objekt defineres?
Jeg har nemlig problemer med at få en
onLoad='document.minform1.brugernavn.focus();" til at virke.
andre onBlur events virker vel at mærke uden document i navnet.

Kan det passe at nogle events kræver dette første navn, og hvad hedder
min document hvis jeg nu siger at det ikke hedder document (!) :)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-02-01 13:00

Og du er sikker på at din form hedder minform1? Og at du har et input
felt som hedder brugernavn? Husk at case er vigtig.
Desuden kan du ikke starte med ' og slutte med ". Det skal være "
begge steder.