Ericsson A2618s vs. Nokia 3310
Fra : john doe

Dato : 27-02-01 09:53

Hej!

Hvilken af disse to telefoner er bedst?

Jeg lægger vægt på de smalle dyder, d.v.s. lang standbytid, god modtagelse,
god lydkvalitet og god holdbarhed.

Nokia'en er noget dyrere, men har ikke WAP. Ericsson'en har WAP men via
SMS - duer det?

Har nogen af dem vibrator?

Nokiaens PIM og pop og pjat kan de stikke et vist sted for min skyld...

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-02-01 10:23

john doe wrote:

> Nokia'en er noget dyrere, men har ikke WAP. Ericsson'en har WAP men via
> SMS - duer det?

Jeg har aldrig prøvet WAP, men jeg har heller ikke haft noget
synderligt behov for at prøve det.
Jeg tror, at jeg venter til UMTS-blåtand eller hvad får inet-adgangen
via mobilen til at funke bare nogenlunde optimal.

For et par uger siden kunne man få dem gratis, så prisen var jo bare,
at de er låst til Telia i et halvt år.

> Har nogen af dem vibrator?

Man kan få en vib. til Nokiaen, har jeg ladet mig fortælle.

> Nokiaens PIM og pop og pjat kan de stikke et vist sted for min skyld...

Jeg har ikke selv Ericssonen endnu, men med den indstilling du har, så
tror jeg, at du bliver gladest for Ericssonen.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Har du en IBM ThinkPad, men mangler en sikker opbevaring. Så har jeg

Fra : Brian Fisker

Dato : 27-02-01 11:33

> Man kan få en vib. til Nokiaen, har jeg ladet mig fortælle.

Nokia 3310 er som standard udstyret med vibrator.

\Mandal

Fra : john doe

Dato : 27-02-01 12:58

Nå nu købte jeg en Ericsson 1018 for 1 kr!

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-02-01 13:44

john doe wrote:

> Nå nu købte jeg en Ericsson 1018 for 1 kr!

hvad har det med a2618s at gøre?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-02-01 22:48

Carsten Riis skrev:

>hvad har det med a2618s at gøre?

Det var John der startede tråden, og han mener nok, at han ikke
behøver svar på det alligevel, da han har købt en anden telefon.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet: http://tjenpenge.com/

Fra : john doe

Dato : 28-02-01 10:05

Det er MIN tråd, det her

Ja det er jo ikke alt man kan se på internet - og det var faktisk først da
jeg _havde_ forladt Merlin at jeg så sandwichskiltet: Ericsson A1018s med ½
års gratis abonnement ved Telia: 1 kr.

Sådan! Mobiltelefon i et halvt år for 1 kr, og 1,95 pr minut!! Så er det jo
svært at begynde at komme med indvendinger - jeg mener, om der var 2-400 kr
forskel i pris på 2618 og 3310 var vel ligegyldigt - men når jeg kan få en
lommetelefon FORÆRENDE ligefrem, ja så takker jeg og tager imod. I det halve
år kan jeg tale i 400 minutter for de penge jeg har sparet i forhold til
nokiaen til 799-. Det er over et kvarters taletid om ugen. Og så kan jeg
smide 1018'eren ud om et halvt år og købe en nokia 3410 Ha ha hahaaaaa....

Ellers var jeg vist ved at falde for en Ericsson T28s - en microtelefon, kun
15 mm tyk og under 10 cm lang. Så den i Merlin til 995.- med ½ års Telia
Classic. Billigt! Men måske med for kort standbytid.

Det er sidste dag i Telias kampagne i dag....

Tak for det lidet respons der kom - jeg fandt ud af meget mere på
www.mobilsiden.dk og www.mobilpriser.dk

No punt intended.

Henrik "John Doe"

Fra : kim

Dato : 28-02-01 13:06

Du skal nok ikke købe en T28s
Den bliver man hjerneskadet af at snakke i
Kim

Fra : john doe

Dato : 28-02-01 16:29

Endnu et begavet svar fra denne nyhedsgruppe...

Jeg må sige at jeg er lidt skuffet!

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-02-01 16:44

john doe wrote:

> Endnu et begavet svar fra denne nyhedsgruppe...
>
> Jeg må sige at jeg er lidt skuffet!

Det er vi også over din quoteteknik. Eller at du ikke er særlig
sammenhængende.
Det første kan klares med http://www.usenet.dk/netikette/quote.html.
Det andet tja, det kan være, at førnævnte hjemmeside kan hjælpe dig.

Fx. spørger du først om forskellen på ericssonA2618s og en Nokia3310.
Og bagefter siger du, at du har købt en T10. Hvorfor skulle du så vide
det første?

Fra : john doe

Dato : 28-02-01 18:15

Hej Carsten!

> [...]
> Det første kan klares med http://www.usenet.dk/netikette/quote.html.
> Det andet tja, det kan være, at førnævnte hjemmeside kan hjælpe dig.

Hvad er der nu galt med min quote-teknik? At der er en der synes det er
sjovt at sige man får hjerneskade af at tale i en T28s - er det relevant
eller informativt eller værd at bruge båndbredde på? Og hvad har det med
quote-teknik at gøre? Ja ja den her skod outlook express gør det jo ikke
lettere - gi' mig min Microplanet Gravity

> Fx. spørger du først om forskellen på ericssonA2618s og en Nokia3310.
> Og bagefter siger du, at du har købt en T10. Hvorfor skulle du så vide
> det første?

Jeg spurgte om en sammenligning mellem to mobiltelefontyper, men det endte
med jeg købte en tredje. Er det forkert? Ja undskyld at jeg gjorde mig den
ulejlighed at melde tilbage hvad jeg købte......
Jeg købte ikke en T10. Har aldrig nævnt en T10. Hvad mener du med "Fx"?

Jeg er ret aktiv på usenet, og jeg må sige at niveauet i denne gruppe er
noget af det _laveste_ jeg har set - udokumenterede påstande, fejlagtige
oplysninger, irrelevante bemærkninger. Jeg skal undlade at udpinde
yderligere. Hvis der er nogen der er kede af at høre denne kritik, så må jeg
henvise til at det er vel læserne af gruppen der må medvirke til at hæve
niveauet!?!

For mit vedkommende stopper diskussionen her. Jeg unsubscribe'r dk...mobil.

> [...]
> en "kuffertpapkasse" til en sådan. Hvis du vil have den, så send en
> mail senest lørdag aften. Da jeg ellers smider den ud!

Øhhh Carsten.... behøver vi have dine malplacerede private annoncer i alle
dine indlæg? Den der text hører vist til i dk.marked-hierarkiet...

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-02-01 19:19

john doe wrote:

> Hvad er der nu galt med min quote-teknik?

At man ikke kan se, hvad du svarer på.

> Jeg spurgte om en sammenligning mellem to mobiltelefontyper, men det endte
> med jeg købte en tredje. Er det forkert?

Næh, men din kommentar kunne snildt opfattes som "hvad fanden svarer
du på det. Det var 1018eren".

Eller en lidt bedre formulering i retning af "takker for svaret, men
jeg endte altså med en 1018er istedet".

> Ja undskyld at jeg gjorde mig den
> ulejlighed at melde tilbage hvad jeg købte......
> Jeg købte ikke en T10. Har aldrig nævnt en T10. Hvad mener du med "Fx"?

Beklager, jeg mener selvfølgelig 1018eren.

> Jeg er ret aktiv på usenet, .....

Nå.

> For mit vedkommende stopper diskussionen her. Jeg unsubscribe'r dk...mobil.

Tja, kan man ikke li' lugten i bageriet, så find et andet slagteri.

> Øhhh Carsten.... behøver vi have dine malplacerede private annoncer i alle
> dine indlæg? Den der text hører vist til i dk.marked-hierarkiet...

NOpe, hvis du er så aktiv på usenet, så burde du vide, at det er en
signatur. Og signaturen er et fristed for hvad man skriver

Fra : Tom A Jensen

Dato : 01-03-01 02:59

kim <kim7@esenet.dk> skrev i en news:97ipqq$32v$1@news.inet.tele.dk...
> Du skal nok ikke købe en T28s
> Den bliver man hjerneskadet af at snakke i
> Kim

------

hej
det hørte du nede ved slagteren eller var det hos bageren.
mvh
tom jensen
viborg

Fra : Erik Einum

Dato : 27-02-01 12:23

> [...]
modtagelse,
> god lydkvalitet og god holdbarhed.
>
> Nokia'en er noget dyrere, men har ikke WAP. Ericsson'en har WAP men via

WAP via SMS virker ikke SVJV i Norden. Ihvertfall ikke i Norge.

///Mvh. EE

Fra : Niels Krogh

Dato : 27-02-01 15:12

Virker - omend langsomt - hos Telia Danmark....

mvh
Niels Krogh