Hvilken D-Link router skal jeg vælge?
Fra : hu_ck

Dato : 24-10-02 17:34

Hej

Jeg har netop bestilt ADSL hos TDC (512/128 med én fast IP-adresse), og
skal dele denne forbindelse mellem 2 computere med RJ45-baserede
netkort, samt oprette netværk mellem disse. Jeg har kig på 2 routere,
som jeg mener kan bruges til ovenstående, men er ikke klar over, hvilken
der egner sig bedst..? De 2 routere er D-Link DI-604 og D-Link DI-804,
der begge koster lige i underkanten af 500,-

Yderligere, relaterede spørgsmål:
- De 2 computere kan vel kobles direkte på routeren, og skal altså ikke
kobles sammen i en hub først?
- Hvilken type RJ45-kabel skal jeg bruge fra den enkelte computer og til
routeren? (alm. eller "spejlvendt")?

På forhånd tak for hjælpen

Peter

http://www.kandu.dk/

Fra : mig

Dato : 25-10-02 19:10

Hej
Jeg har for nylig købt en DI-604.
Den dækker dine behov - nat, fierwall etc
Den er let at sætte op med en browser.
Du bruger alm. ikke krydset ethernet kabel.

"hu_ck" <hu_ck.news@kandu.dk> wrote in news:W7Vt9.174989$Qk5.6025081
@news010.worldonline.dk: