Tænkt på opgradering.
Fra : Vega

Dato : 24-10-02 16:05

Hej.

Jeg har tænkt på at op gradere følgende:

CPU
Bundkort
Ram

Jeg har i forvejen følgende:

Enlight miditower 250 watt strømforsyning.
Asus Geforce4 Ti4400
Asus 40x cd-rom drev
Liteon brænder 16x10x40x

Hvilke dele vil i forslå jeg køber? Skriv gerne hvad det koster. Max. pris
er omkring 4000kr ialt.

Mvh. Vega.

Fra : Robert Jensen

Dato : 24-10-02 21:32

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Liteon brænder 16x10x40x
>
> Hvilke dele vil i forslå jeg køber? Skriv gerne hvad det koster. Max. pris

hvad med en amd xp 2100+ cpu (box) 1290 kr
bundkort asus a7v8x atx lan 1060 kr
512 mb ddr ram pc2700 1319 kr

så mangler du bare en psu på min 300w og så er du kørende for under 4000 kr

priserne er fundet på edbpriser.dk

det var så mit forslag

mvh

Robert

Fra : Leony

Dato : 25-10-02 08:54

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke dele vil i forslå jeg køber? Skriv gerne hvad det koster. Max. pris
> er omkring 4000kr ialt.
> Jeg har tænkt på at op gradere følgende:
> CPU Bundkort Ram

Det havde været rart med lidt info om hvad du bruger din computer til.
Ingen grund til at købe en 3 GHz processor hvis du ikke laver andet end at
skrive emails og chatte på Jubii.

Jeg vil foreslå:
Pentium4 Northwood 1.8GHz In-a- Box 1.399 kr.
(evt en Silent Viking køler til 300 kr, In-A-Box køleren skulle dog være
rigeligt)
(kan sikkert clockes til 2,5 GHz, hvis 1,8 GHz ikke er nok)

Samsung 512MB 184pins/64bit(72bit)/6ns/ 1.319 kr
(hvis 256 MB er nok så kan du købe dem for det halve)

Asus eller Abit bundkort ~ 1000
(model kommer an på behov)

Måske skal du have en ny psu.

--