Tænkt på en opgradering.
Fra : Vega

Dato : 24-10-02 15:07

Hej.

Jeg har tænkt på at op gradere følgende:

CPU
Bundkort
Ram

Jeg har i forvejen følgende:

Enlight miditower 250 watt strømforsyning.
Asus Geforce4 Ti4400
Asus 40x cd-rom drev
Liteon brænder 16x10x40x

Hvilke dele vil i forslå jeg køber? Skriv gerne hvad det koster. Max. pris
er omkring 4000kr ialt.

Mvh. Vega.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 24-10-02 15:19

Vega wrote:
> [...]
>
> Enlight miditower 250 watt strømforsyning.
> Hvilke dele vil i forslå jeg køber? Skriv gerne hvad det koster. Max.

Først skal du overveje om du skal have Intel eller AMD. Hvis ikke du
arbejder i 3d, skal du have AMD.
Dernæst skal du vide at du skal have en ny strømforsyning.

Fra : Vega

Dato : 24-10-02 17:55

"Michael Nielsen" <michaelnielsen2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vega wrote:

> Først skal du overveje om du skal have Intel eller AMD. Hvis ikke du
> arbejder i 3d, skal du have AMD.

Det skal primært maskine.være en spille

> Dernæst skal du vide at du skal have en ny strømforsyning.

Det regnede jeg egentlig også med

Mvh. Vega.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 24-10-02 18:19

Vega wrote:
> "Michael Nielsen" <michaelnielsen2002@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:ap8vg7$qj9$1@sunsite.dk...

> Det skal primært maskine.være en spille

> Det regnede jeg egentlig også med
>
> Mvh. Vega.

Det nærmer sig lidt hvad man bedst kan lide - men jeg foretrækker klart Asus
bundkort. Jeg vil vælge at a7v333 og så ddr2700 ram til. Det er vist mest
økonomisk at købe en XP2000+ for tiden

-michael

Fra : Tinky Winky

Dato : 13-11-02 00:51

> Jeg har tænkt på at op gradere følgende:
>
> CPU
> Bundkort
> Ram
>
> Jeg har i forvejen følgende:

Hvad CPU bundkort ram har du i forvejen?