Hundehvalpe søger nyt hjem!
Fra : Mikael Stanley Laurs~

Dato : 27-02-01 09:50

Vi har 2 dejlige hundehvalpe, som vi meget gerne vil sælge til en kærlig
familie. De er
8 uger gamle, ligner mest labrador og har uden tvivl de bedste egenskaber
for en god
familiehund. Hvalpene er vant til at bo udenfor, men har fra de blev født
været i tæt kon-
takt med både børn og voksne.
Interesserede er velkomne til at besøge os - vi bor ved Mariendal Strand .
Send mail.
Pris 500 kr. pr. hvalp.

Merete og Mikael

Se billede: http://home.worldonline.dk/~rubens/vov.jpg

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 27-02-01 10:03

Mikael Stanley Laursen <msl_NOSPAM_@hans-schourup.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97fpp7$crt$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> familie. De er
> 8 uger gamle, ligner mest labrador og har uden tvivl de bedste egenskaber

Tja igen en gang kan vil jeg henvise til dk.marked.privat. dyr ... denne
gruppe er netop beregnet til annoncering af køb/salg af dyr..... denne
henstilling ville du også kunne have set hvis du havde kigget lidt i gruppen
idet der i tråden "kelpiehvalpe"
Med venlig hilsen
Anne-Marie

Fra : Anne-Marie Prange Ma~