MS Windows
briani 27239
Langsom visning af "Denne Copmuter" i XP
Fra : Andersen

Dato : 24-10-02 14:01

Når jeg klikker på "Denne Computer", Stifinder el.l. der
skal vise mig alle mine drev, så tager det 100 år og en
madpakke førend visningen kommer. Er jeg først inde
på et drev og vil gå vidre ind i mapperne, så kører det
som det skal. Jeg har prøvet at opdatere med SP1 uden
det hjalp. Er der en med et godt forslag til afhjælpning??

Fra : Mariusz C

Dato : 24-10-02 14:52

Slå alle udvidede visningsfunktioner fra så hjælper det! [M$-WIn] + E Det
kører

//XoDeus

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 24-10-02 15:13

"Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som det skal. Jeg har prøvet at opdatere med SP1 uden
> det hjalp. Er der en med et godt forslag til afhjælpning??

Hvilke drev skal den vise? Jeg har haft nogen erfaringer med at fx. DVD drev er
utroligt lang tid om at spinne op og melde status til Windoze.

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Andersen

Dato : 25-10-02 12:10

"Stig Meyer Jensen" <stig@mine_3_initialer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
drev er
> utroligt lang tid om at spinne op og melde status til Windoze.

Det er når alle drev skal vises. (Denne Computer)