Er scrollbars i popUps enten/eller?
Fra : Mads Lund

Dato : 30-11-00 11:00

Hej.

Kan det passe, at man ikke kan sætte scrollbars til 'auto' i et popUp-vindue
med javaScript?
Hvis ikke, hvad er så syntaksen?

- mas

Fra : Jakob Andersen

Dato : 30-11-00 15:23

"Mads Lund" <enkatienhat@hotmail.com> wrote
> Kan det passe, at man ikke kan sætte scrollbars til 'auto' i et
popUp-vindue
> med javaScript?

Du kan vel bare bruge scroll="auto" i bodytag i den html fil du åbner, det
er ikke standard men virker vist nok i IE...

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-11-00 17:12

Thu, 30 Nov 2000 10:59:35 +0100, skrev "Mads Lund"
<enkatienhat@hotmail.com>:

>Kan det passe, at man ikke kan sætte scrollbars til 'auto' i et popUp-vindue
>med javaScript?

Ja.

Da jeg går ud fr, at siden i dit popupvindue er en HTML-side, så brug
sat den til javascriptet.

med venlig hilsen
Knud
--