Portreplicator IBM Thinkpad og volumesetti~
Fra : Kamran Sarwar

Dato : 24-10-02 13:55

Hej,

Jeg har lige købt mig en portreplicator til min Thinkpad (IBM Thinkpad T20).

Denne portreplikator har som navnet antryder alle porte repliceret på sig -
også lydudgangen til externe højtalere. Problemet er nu bare, at jeg ikke
kan styre volumen via de indbyggede knapper på toppen af tastaturet, som jeg
kan, når højtalerne er direkte tilsluttet via udgangen på selv computeren.

Jeg kan heller ikke finde nogen volume knap på portreplikatoren. Så hvis
højtalerne nu er tilsluttet portreplikatoren, så kan jeg kun styre volumen
via windows' egen lydindstillinger (dvs med musen).

Er der andre der har haft samme problem og fundet en løsning?

mvh

Kamran
PS! Jeg har endnu ikke søgt efter i nogen IBM support fora - prøver lige her
først.