Jmail og flere modtagere?
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 24-10-02 12:57

Hej.

Jeg sidder og forsøger at få sendt til flere modtagere. Først laver
jeg en:

JMail.AddRecipient zEmail

Derefter laver jeg en:

JMail.AddRecipientbcc mbcc

Min ene modtager i zEmail får mailen, men når den skal sende til bcc,
får jeg følgende fejl:

Error: 501 The following recipients could not be sent to:
<xxx@xxxxx.dk, xxx@xxxx.dk, xxxxxx@xxxxxx>; 501 5.5.4 Invalid Address

Jeg har alle mine BCC modtagere i en streng, adskilt med komma. Må man
ikke det eller skal man lave en AddRecipientbcc for hver modtager?

Mvh. Brian

--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : Jimmy

Dato : 24-10-02 16:35

"Brian B. Christensen" <not@for.public> wrote in message
> [...]
> får jeg følgende fejl:
>
> Error: 501 The following recipients could not be sent to:

Hvis ovenstående er direkte afskrift mangler du .dk på en af modtagerne.

Hvis ikke må du nok poste koden frem for at beskrive den.

Mvh
Jimmy

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 25-10-02 08:55

On Thu, 24 Oct 2002 17:35:09 +0200, "Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote:

>Hvis ovenstående er direkte afskrift mangler du .dk på en af modtagerne.

Nej, det er det ikke.

>Hvis ikke må du nok poste koden frem for at beskrive den.

Jeg droppede det og lavede et loop, hvor jeg adder mine BCC'er, en for
en, udfra databasen.

Jeg tror ikke at jeg kan lave en lang streng med alle modtagerne, men
umiddelbart kan jeg ikke finde det i dokumentationen til JMAIL.

Mvh. Brian

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 25-10-02 09:30

> Nej, det er det ikke.

Kopieret fra
http://www.duplo.se/?nil=nil&contentKey={F6DF2D97-1C6C-495E-996F-23C5542
70779}

' Next we have to add some recipients.
' The addRecipients method can be used multiple times.
' Also note how we skip the name the second time, it
' is as you see optional to provide a name.
msg.AddRecipient "recipient@hisDomain.com", "His Name"
msg.AddRecipient "recipientelle@herDomain.com"

så det kunne tyde på at du skal lave en linie for hver modtager!

Mogens Dyhre Hansen
Troutfarmer community <http://www.troutfarmer.dk/>