MS Windows
briani 27239
Netmeting
Fra : Jonas Kofod

Dato : 24-10-02 11:17

Jeg så at netmeting havde været oppe at vende i NG i forbindelse med webcam
over nettet
Jeg har tidligere prøvet at få det til at fungere af samme grund - men det
virker ikke for mig - jeg ka' ikke hitte u' a' en ski'.
Hvordan er det helt præcist det fungerer.

Har win2000 og er bag firewall, men bruger allerede messenger - så det burde
da være muligt at få hul igennem.

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 24-10-02 15:16

"Jonas Kofod" <Kofod@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan er det helt præcist det fungerer.
>
> Har win2000 og er bag firewall, men bruger allerede messenger - så det burde

Jeg vil gætte på at det er din firewall der skaber problemer - messenger og
netmeeting bruger ikke de samme porte, så du skal nok have åbnet for nogen
andre.

Se http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q158/6/23.asp

--

Stig Meyer Jensen