Cybercity logon
Fra : Bagle

Dato : 24-10-02 10:48

Jeg har nu fået mig et cybercity ADSL abbonement med usb modem. Jeg lod mig
fortælle af sælger at man ikke behøvede at logge sig på internettet men at
den automatisk ville gøre det så snart Windows starter.. Men dette er ikke
tilfældet, jeg bliver nødt til at logge på nettet hvergang jeg starter
computeren op.. Er der nogen der kender et trick til dette? Jeg syntes ikke
jeg fandt noget i opsætningen som kunne ændre dette.

Så lige til sidst vil jeg blot fortælle at min 768/256 linje hos cybercity
kører klart hurtigere end min tidligere 1024/256 fra TDC

--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk

*Fjern 2605 i mail ved svar*

Fra : [9000] Kim Fritze Si~

Dato : 24-10-02 10:55

> [...]
ikke
> jeg fandt noget i opsætningen som kunne ændre dette.

Det er noget fis og han har løjet for dig medmindre du har antydet, at du
ville have router i stedet, for der gælder det sådan.

Du kunne afhjælpe det ved at kopiere shortcuttet til at logge på ind i
"startup" i startmenuen.

> Så lige til sidst vil jeg blot fortælle at min 768/256 linje hos cybercity
> kører klart hurtigere end min tidligere 1024/256 fra TDC

Lyder sygt, for CC har nok den vildeste overhead jeg endnu har oplevet. Jeg
har samme linie og den er så møglangsom, at det er til at brække sig over.
Jeg får max. 640/210 ud af den på en god dag. Sutter r*v.

--
Mvh. Kim, Aalborg.
Jeg har ingen indflydelse på Usenet.

Fra : Simon Skals

Dato : 24-10-02 12:44

It seems [9000] Kim Fritze Sillasen wrote:
> Lyder sygt, for CC har nok den vildeste overhead jeg endnu har oplevet.

Cybercitys overhead er i praksis nøjagtig det samme som alle de
andre DSL-udbyderes.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 24-10-02 23:02

In article <slrnarfn73.2u59.spam@www.gid.dk>, Simon Skals wrote:

> Cybercitys overhead er i praksis nøjagtig det samme som alle de
> andre DSL-udbyderes.

Det samme som de andre ATM over DSL-udbyderes.

Fra : [9000] Kim Fritze Si~

Dato : 30-10-02 11:01

> Det samme som de andre ATM over DSL-udbyderes.

Netop og det er sq vildt

Fra : Henning

Dato : 24-10-02 12:42

On Thu, 24 Oct 2002 11:47:51 +0200, "Bagle"
<bagle2605@sjokoladeland.dk> wrote:

> [...]
>
>Så lige til sidst vil jeg blot fortælle at min 768/256 linje hos cybercity
>kører klart hurtigere end min tidligere 1024/256 fra TDC

Læg dial-up ikonet i din start-gruppe, og sæt den til autologon

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jess Pedersen

Dato : 24-10-02 13:40

Jeg har samme problem ang. logon, men man kan ikke bare lægge den i start,
når man bruger XP er der ikke Autologon i dial-up. Kun hvis man
dobbeltklikker på IE ikonet, og så starter IE jo op hver gang man starter
sin Comp... Er der ikke et program til at afhjælpe dette lille problem ? *S*

Jess Pedersen

Fra : Klitgaard

Dato : 24-10-02 13:43

"Jess Pedersen" <citanus@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sin Comp... Er der ikke et program til at afhjælpe dette lille problem ?

Har du inst. SP1? Det hjalp på mit prob.

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Jess Pedersen

Dato : 24-10-02 13:52

Hjalp, med hensyn til havd.... Autologon i Dial up, eller at den hoppede på
af sig selv når man startede computeren ?

Jess Pedersen

Fra : Klitgaard

Dato : 24-10-02 14:03

> Hjalp, med hensyn til havd.... Autologon i Dial up, eller at den hoppede

> af sig selv når man startede computeren ?

At den går på når jeg starter comp. Autologon i dialup har altid virket.