Dygtig hund
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-10-02 10:17

Hejsa

Jeg er SÅ stolt af Nicki, så jeg bare må prale lidt.

For et øjeblik siden hjalp han mig med at ryde op inde i en skunk vi har ude
i køkkenet. De ting som lå meget langt inde i skunken, som jeg ikke selv
kunne nå hentede han, det var alt lige fra 2 L sodavandsflasker, til
urtepotter. Jeg sagde bare til ham "hent det til mor", og han hentede hvert
en ting der lå derinde, det er bare en SUPER hund vi har her i huset

Mange stolte hilsner fra

Bolette

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-10-02 10:38

"Bolette Nielsen" <Bobo@nospam.kimj.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er SÅ stolt af Nicki, så jeg bare må prale lidt.

Sød lille beretning og dyyyyygggggggggtig hund du har .. den kan du
bestemt god tillade dig at prale af
smil fra Ami

Fra : x Vuf x

Dato : 24-10-02 10:40

Thu, 24 Oct 2002 11:16:37 +0200, Bolette Nielsen wrote:

> [...]

>urtepotter. Jeg sagde bare til ham "hent det til mor", og han hentede hvert
>en ting der lå derinde, det er bare en SUPER hund vi har her i huset

Ejjj hvor herligt. Især hvis der er fyldt med edderkopper!

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com

Fra : Leyna

Dato : 24-10-02 12:01

On Thu, 24 Oct 2002 11:16:37 +0200, "Bolette Nielsen"
<Bobo@nospam.kimj.dk> wrote:

> [...]
>urtepotter. Jeg sagde bare til ham "hent det til mor", og han hentede hvert
>en ting der lå derinde, det er bare en SUPER hund vi har her i huset

Døøøøgtig hund! men så er det at du kan være rigtig glad for at der
ikke var nogen egern derinde, ikk'?
*Fnis* Undskyld jeg lige jokker i det!
--
Leyna