køb af itx-kabinet
Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 24-10-02 10:35

Er der nogen som har erfaring med at købe itx-kabinet i Danmark. Har fundet
nogle steder hvor dette sælges, men jeg synes ikke helt det ser troværdigt
ud!

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-02 10:49

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev..."

> Er der nogen som har erfaring med at købe itx-kabinet i Danmark. Har
fundet
> nogle steder hvor dette sælges, men jeg synes ikke helt det ser troværdigt
> ud!

Har ingen erfaring, men vil da gerne se de forhandlere du har fundet i dk :)

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 24-10-02 13:41

> Har ingen erfaring, men vil da gerne se de forhandlere du har fundet i dk
:)

værsgo!

http://www.co2pc.dk/images/large/g-alantic_kabinet_graa.jpg

http://www.eet.se/webshop/xml/page.asp?pageno=ITEMCARD&id=2688BLACK

Mvh Thomas

Fra : Kim Jensen

Dato : 24-10-02 13:42

> Har fundet nogle steder hvor dette sælges, men jeg synes ikke helt det ser
troværdigt
> http://www.eet.se/webshop/xml/page.asp?pageno=ITEMCARD&id=2688BLACK

Øhh..... du mener ikke at EET er et troværdigt/seriøst foretagne, eller...?

mvh
Kim Jensen

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 24-10-02 14:26

> Øhh..... du mener ikke at EET er et troværdigt/seriøst foretagne,
eller...?

Jeg kender ikke firmaet, men der er 2 elementer der ikke gør det til en
troværdig handel for mig. Dels er der ingen pris på, dels virker det ikke
som nogle der ønsker at sælge til privatpersoner.

Iøvrigt synes jeg der er flere ting på siden, eller mangel på samme, der
ville få mig til at afbryde et køb såfremt de ønskede at sælge til private.

Mvh Thomas

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 24-10-02 22:41

> [...]
>
> Iøvrigt synes jeg der er flere ting på siden, eller mangel på samme, der
> ville få mig til at afbryde et køb såfremt de ønskede at sælge til

De sælger heller ikke til private så vidt jeg husker.

--
Jeppe Ladefoged
www.underflow.dk

Fra : Kim Jensen

Dato : 25-10-02 08:39

> [...]
> Iøvrigt synes jeg der er flere ting på siden, eller mangel på samme, der
> ville få mig til at afbryde et køb såfremt de ønskede at sælge til

EET er en af Skandinaviens største IT-distributører (på linie med fx Ingram
Micro) og handler derfor naturligvis ikke med private.

mvh
Kim Jensen