19" Skærm ?
Fra : Luke

Dato : 24-10-02 09:45

Skal til at købe en 19" skærm og jeg har kig på en Sony CPD E430.
Nogen som kan komme med evt. andre forslag eller kommentarer om Sony'en ?

Tak
Luke

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 24-10-02 15:14

Luke <mbmfON@MAPSofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3db7b2f0$0$28811$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Skal til at købe en 19" skærm og jeg har kig på en Sony CPD E430.
> Nogen som kan komme med evt. andre forslag eller kommentarer om Sony'en ?

Spørg Evt i dk.edb.hardware.skaerm
Der hører spørgsmål om skærme til

--
Bjørn E. Thorup
www.home1.stofanet.dk/thorup

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 24-10-02 17:15

On Thu, 24 Oct 2002 10:44:57 +0200, "Luke" <mbmfON@MAPSofir.dk> wrote:

> Skal til at købe en 19" skærm og jeg har kig på en Sony CPD E430.
> Nogen som kan komme med evt. andre forslag eller kommentarer om Sony'en ?

Jeg har selv planer om at købe den samme skærm om en uges tid. En af
mine kolleger købte den for et par dage siden, og han siger at den er
rigtigt rar. Billedrøret er fuldstændigt fladt og billedet er skarpt,
selv i 1600 x 1200. Skærmen "klikker" dog ved opløsnings-skift, men
ikke højere end at det er til at leve med.

- Thomas

Fra : Luke

Dato : 24-10-02 18:08

Jeg kunne ikke vente så jeg bestilte den i dag... Håber posten ikke laver
l... i den som de ellers plejer med mine pakker, så den først kommer
mandag....

Luke

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 24-10-02 23:35

Du bliver ikke skuffet - Sony er kvalitet hele vejen igennem!