USB 2
Fra : Jan

Dato : 24-10-02 09:43

Hej Ng

Hvis jeg sætter et USB 2 PCI kort i min computer, vil overførslen til de
enheder jeg har tilsluttet USB, så også fungerer hurtigere, f.eks. printer ?
Eller skal det være specielle produkter ?

vh
Jan

Fra : Roland

Dato : 24-10-02 09:47

"Jan" <jsle@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
?
> Eller skal det være specielle produkter ?

Hej Jan!

Jeg vil tro, at det afhænger af om de ting du tilslutter er usb2 enheder
eller ikke.

Roland

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-10-02 14:42

"Jan" <jsle@hotmail.com> wrote in message news:ap8bsa$23e$1@sunsite.dk...
> Hvis jeg sætter et USB 2 PCI kort i min computer, vil overførslen til de
> enheder jeg har tilsluttet USB, så også fungerer hurtigere, f.eks. printer
?

Det bliver aldrig hurtigere mellem to enheder end det langsomste interface.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen